ترس ستاره پرتغالی یوونتوس از سفر به آمریکا

© Photo / CR7 / CR7ترس ستاره پرتغالی یوونتوس از سفر به آمریکا
ترس ستاره پرتغالی یوونتوس از سفر به آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال یوونتوس در تابستان برای برگزاری اردوی تدارکاتی به آمریکا سفر نخواهد کرد.

رونالدو - اسپوتنیک ایران
رونالدو 18 میلیون و 800 هزار یورو جریمه شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا به خاطر دستگیری احتمالی در رابطه با متهم شدن به تجاوز جنسی از رفتن به این کشور امتناع خواهد کرد. به همین دلیل مسئولان برگزاری رقابت‌های بین المللی چمیونز کاپ تصمیم گرفتند یوونتوس این بازی‌ها را در آمریکا برگزار نکند.

قرار بود که یوونتوس برای شرکت در یک تورنمنت فوتبالی راهی آمریکا شود و به این ترتیب برنامه آنها کنسل خواهد شد و بیانکونریها به جای حضور در این رقابت به احتمال خیلی زیاد راهی قاره آسیا شوند تا خود را آماده فصل بعد فوتبالی کنند.

بر این اساس تیم ایتالیایی به همراه منچستریونایتد یا تاتنهام این بازی‌ها را در آسیا (چین و سنگاپور) انجام خواهد داد‌. برنامه رسمی این رقابت‌ها تا 27 مارس منتشر نخواهد شد.

این مهاجم پرتغالی به تجاوز جنسی به کاترین مورگان، مدل سابق آمریکایی متهم شده است. مورگان مدعی شده که رونالدو در سال 2009 در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که بازیکن پرتغالی 375 هزار دلار برای حق سکوت به او پرداخت کرده است. شایان ذکر است که وکلای رونالدو همواره این اتهامات را رد می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала