شایگو، پیام پوتین را به بشار اسد تقدیم کرد

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationشایگو، پیام پوتین را به بشار اسد داد
شایگو، پیام پوتین را به بشار اسد داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع روسیه ضمن مذاکرات با طرف سوری، پیام پوتین را به شخص بشار اسد داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه، مذاکرات با بشار اسد رئیس جمهور سوریه را برگزار کرد و پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به وی تقدیم نمود. 

شایگوف: کشورهای غربی موانع جدیدی برای بحران سوریه ایجاد می کنند - اسپوتنیک ایران
شایگو: کشورهای غربی موانع جدیدی برای بحران سوریه ایجاد می کنند

سفر وزیر دغاع روسیه به سوریه بر اساس دستور رئیس جمهور روسیه صورت گرفت.لازم به ذکر است که در جریان مذاکرات دو طرفین، مسائلی چون مبارزه با تروریسم بین المللی در سوریه، جنبه های مختلف تامین امنیت در منطقه خاورمیانه و حل و فصل بحران جنگ مورد بحث قرار گرفت.علاوه بر این، موضوعاتی چون افزایش امکانات برای بازگشت داوطلبانه پناهندگان و افراد آواره به محل اقامت خود در سوریه، و نیز کمک های بشردوستانه به مردم سوریه، در دست بررسی قرار گرفت. وزیر دفاع خاطر نشان کرد که با کمک روسیه در سوریه، آنها توانستند خودخواهی گروه های تروریستی را متوقف سازند و همچنین گسترش تروریسم در این کشور را متوقف کنند. شایکو تاکید کرد که انها با هم آنها دولت سوریه را نجات دهند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه، به نوبه خود تاکید کردکه کار مشترک سوریه وروسیه وهماهنگی در سطح عالی در تمام حوزه ها ودر راس آن ها حوزه نظامی وسیاسی از عوامل قاطع مقاومت وایستادگی سوریه در رویاروی با تروریسم بوده است ودر تحقق دستآوردها علیه گروه تروریستی "داعش" و"جبهه النصره" ودیگر گروه های تروریسم کمک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала