واکنش کاربران به حذف عادل فردوسی پور و برنامه ۲۰ ساله اش +عکس،ویدئو

© Photo / IRNAواکنش کاربران به حذف عادل فردوسی پور و برنامه ۲۰ ساله اش +عکس،ویدئو
واکنش کاربران به حذف عادل فردوسی پور و برنامه ۲۰ ساله اش +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از حذف برنامه ۹۰ از لیست برنامه های شبکه سوم صدا و سیمای “جمهوری اسلامی ایران”، بسیاری از هنرمندان و کاربران در فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان دادند

به گزارش اسپوتنیک، "علی فروغی" رئیس شبکه سوم صدا و سیمای "جمهوری اسلامی ایران"، برنامه نودبه مجری گری و تهیه کنندگی "عادل فرودسی پور" را از لیست برنامه های این شبکه حذف کرد و پس از این نود اجازه پخش را نخواهد داشت.

انتشار این خبری در روزهای پایانی سال ۹۷ در "ایران" جنجال به پا کرد و عموم مردم، هنرمندان و کاربران به آن واکنش نشان دادند. کاربران دلیل اصلی حذف "عادل فردوسی پور" را دیده شدن و محبوبیت او در بین مردم می دانند.

کاربران بسیاری به حذف "عادل فردوسی پور" معترض هستند و عقیده دارند برنامه نود بدون حضور او برای مخاطبان این برنامه جذابیتی نخواهد داشت، آنها می گویند همیشه برنامه نود را با حضور "عادل فردوسی پور" تماشا کرده اند و حذف او را نمی پذیرند. علاوه بر این کاربرانی که به فوتبال علاقمند نبودند نیز نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و از حذف او از برنامه نود بسیار ناراحت هستند.

کاربران زیادی نیز با کنایه های بسیار عنوان می کنند که امیدوار بودند مشابه برنامه نود در حوزه های سیاسی و اجتماعی و سایر موارد تولید شود تا تحلیل های متفاوت، بی پرده و شفاف در اختیار مردم قرار گیرد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه "عادل فردوسی پور" را از برنامه ای که خود خالق او بود حذف کرده اند.

‌بسیاری از کاربران ضمن اینکه معتقدند با حذف "عادل فردوسی پور" مشخص است که صدا و سیمای "ایران" هیچ احترامی برای نظر و سلیقه مردم جامعه خود قائل نیست، امیدوارند او به برنامه نود برگردد و همچون گذشته جذابیت فوتبال را برایشان دو چندان کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала