ادعای روزنامه عربی برای دست داشتن ایران در هک شدن تلفن همراه همسر نتانیاهو

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر ادعای روزنامه عربی برای دست داشتن ایران در هک شدن تلفن همراه همسر نتانیاهو
ادعای روزنامه عربی برای دست داشتن ایران در هک شدن تلفن همراه همسر نتانیاهو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک روزنامه عربی ادعا کرد که ایران تلفن همراه همسر و فرزند نخست وزیر اسرائیل را برای رسیدن به اطلاعات هک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، روزنامه ایندپندنت عربی چاپ لندن اطلاع داد که به دنبال هک شدن تلفن همراه بنی گنتس، رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و رقیب انتخاباتی بنیامین نتانیاهو، چند وقت پیش نیز تلفن همراه ساره، همسر نتانیاهو و یائیر، پسر او توسط ایران هک شده است تا از این طریق بتوانند نتانیاهو را از خانه شنود کنند.
منابعی خبر دادند که هک تلفن همراه همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو چند ماه پیش بوده و این مساله امنیت سایبری اسرائیل را زیر سوال برده است. تاکنون مشخص نشده است که ایران به چه اطلاعاتی از این طریق دست یافته است.
این روزنامه همچنین اطلاع داد که برخی منابع ایرانی اعلام کردند که تلفن همراه بنی گنتس سال‌ها پیش اتفاق افتاده است و مطرح کردن این مساله در وقت حاضر با اهداف انتخاباتی است. اما اسرائیلی‌ها سکوت اختیار کردند.
بر اساس این گزارش، تامیر پاردو رئیس پیشین موساد در این خصوص اطلاع داد که مسأله افشای هک تلفن بنی گنتس توسط ایران مانند "عملیاتی تخریبی"در زمان انتخابات است و در صورت کشف هک تلفن مقامی عالی‌رتبه، مصالح امنیتی در آن است که این موضوع مخفی بماند زیرا به امنیت اسرائیل ضربه میزند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала