ادعای جدید اسرائیل درباره هک شدن تلفن همراه گانتز

© Depositphotos.com / Gorodenkoffادعای جدید اسرائیل درباره هک شدن تلفن همراه گانتز
ادعای جدید اسرائیل درباره هک شدن تلفن همراه گانتز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که روسیه فناوری هک کردن تلفن همراه را در اختیار ایران قرار می دهد.

آیا ایران به ارتش اسرائیل نفوذ کرده است؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
آیا ایران به ارتش اسرائیل نفوذ کرده است؟
به گزارش اسپوتنیک به نقل از قتصادنیوز، تلویزیون اسرائیل مدعی شد که روسیه فناوری هک کردن تلفن همراه را در اختیار ایران قرار می‌دهد. در این فناوری بدون هرگونه اقدام توسط قربانی، امکان دسترسی به اطلاعات وی فراهم می‌شود.

درحال حاضر، اکثر حملات انجام شده به تلفن‌های همراه، از طریق تروجان‌هایی صورت می‌گیرند که پس از کلیک قربانی روی یک لینک، یا فایل آلوده، به صورت خودکار، دانلود می‌شوند و سیستم را آلوده می‌کنند.

بر اساس اخبار، فناوری یادشده —که زیرو-کلیک (zero-click) نامیده می‌شود- به هکرهای مهاجم، اجازه می‌دهد که بدون هیچ‌گونه تعاملی با اهداف خود، به دستگاه‌های حساسشان دسترسی یابند.

این گزارش، دقیقاً 3 روز پس از انتشار خبر هک شدن تلفن همراه بنی گانتز، رقیب نتانیاهو در انتخابات نخست وزیری در اسرائیل و انتساب این حمله به ایران، منتشر شد.

پیش از این شبکه 12 تلویزیون اسرائیل خبر داده بود که سازمان های اطلاعاتی ایران گوشی همراه "بنی گانتز" فرمانده سابق ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل و رقیب نتانیاهو در انتخابات نخست وزیری این کشور را هک کرده است. در واکنش به این موضوع نیروهای امنیتی اسرائیل اعلام کردند که در گوشی همراه "بنبپی گانتز" هیچگونه اطلاعات مهمی وجود نداشته است، اما شخصی که ممکن است در آینده نخست وزیر و یا وزیر دفاع اسرائیل شود برای سازمان های اطلاعاتی تمامی کشورهای دنیا و در وحله اول ایران اهمیت بالایی دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала