بازگشت خودروساز فرانسوی به ایران

© AP Photo / Thibault Camusبازگشت خودروساز فرانسوی به ایران
بازگشت خودروساز فرانسوی به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران ازپرداخت کامل بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان گفت و خبر ورود خودرو ساز فرانسوی را به ایران اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، فرشاد مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران از بازگشت کارخانه رنو به ایران و آغاز تولید خبر داد و گفت: احتمالا هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان به طور کامل پرداخت شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری شرکت رنو در ایران، اظهار کرد: در پی مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته و همچنین با توجه به میزان سرمایه‌گذاری که شرکت رنو در کشور کرده، این نوید را خواهیم داد که این شرکت خودروسازی دوباره به ایران باز خواهد گشت و برای این مهم نیز مکانیزمی در نظر گرفته‌ایم که تولید رنو را دوباره در ایران آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود:برنامه 10 گانه‌ای در ستاد کل فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مصوب شد که بخشی از آن ارائه تسهیلاتی است که در اختیار خودروسازان برای پرداخت مطالباتشان به قطعه‌سازان بود که تاکنون بخشی از این تسهیلات پرداخت شده و انتظار داریم تا هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان به طور کامل پرداخت شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала