تمرین جنگ با کره شمالی

© Sputnik / Denis Petrov /  مراجعه به بانک تصاویر نظامیان آمریکا
نظامیان آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان آمریکایی جنگ با کره شمالی را تمرین کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به گزارش جوزف دانفورد سخنگوی کمیته روسای ستادهای نیروهای مسلح آمریکا، سال 2018، نظامیان آمریکایی جنگ با کره شمالی را تمرین کردند.

دانفورد در توضیح گفت:«در سال گذشته، اولین 60 روز درگیری کره را صحنه سازی کردیم تا جزئیات برنامه های لجستیکی ضروری برای  انجام عملیات نظامی در شبه جزیره کره تمرین شوند. نظامیان در جریان این تمرینات  خیلی چیزها آموختند».

کرملین - اسپوتنیک ایران
بازیگران در جنگ اسرائیل و ایران

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دومین دیدار خود را روز چهارشنبه 27 فوریه در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار کردند. روند خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی موضوع اصلی در مذاکرات دو طرف اعلام شده است.

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون 12 ژوئن سال گذشته برای اولین بار در سنگاپور دیدار نمودند. در آن زمان رهبران آمریکا و کره شمالی پس از ملاقات کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته و تنها با حضور مترجمان گفتگو کردند. کیم جونگ اون در این دیدار اعلام کرد که قصد دارد شبه جزیره کره را بطورکامل غیر هسته ای کند و به دنبال آن دمونتاژ سایت پرتاب موشک های قاره پیما و بالستیکی «سوهایی» آغاز شده و میدان آزمایشات هسته ای «پونگری» تعطیل گردید. در پاسخ آمریکا متعهد شد به پیونگ یانگ تضمینات امنیتی واگذار کند.

رئیس جمهور آمریکا، در حاشیه دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در هانوی، او را یک رهبر توانمند خواند و گفت:«به عقیده من کره شمالی با چنین رهبری، بسیار موفق عمل خواهد کرد. من معتقدم که ما به توافقی دست خواهیم یافت که برای کیم جونگ اون، کشور او و برای ما بسیار خوب خواهد بود. و من فکر می کنم این دقیقا همان چیزی است که در پایان اتفاق خواهد افتاد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала