مرجان شیخ الاسلامی متهم اصلی پرونده ۶.۶ میلیارد یورویی+ عکس،ویدئو

© Fotolia / Sebraمرجان شیخ الاسلامی متهم اصلی پرونده ۶.۶ میلیارد یورویی+ عکس،ویدئو
مرجان شیخ الاسلامی متهم اصلی پرونده ۶.۶ میلیارد یورویی+ عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“مرجان شیخ الاسلامی آل آقا” یکی از متهمان اصلی و فراری پرونده فساد در پتروشیمی که بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ “ایران” است، می باشد

به گزارش اسپوتنیک، "مرجان شیخ الاسلامی آل آقا"، زنی است که نام او بیش از ۱۳ متهم دیگر در پرونده فساد پتروشیمی به چشم می خورد. او که یکی از متهمان اصلی و فراری پرونده پتروشیمی با رقمی نجومی در حدود ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو می باشد، پیش از ارجاع پرونده پتروشیمی به دادگاه از "ایران" خارج شد و اکنون در "کانادا" زندگی می کند. قاضی این پرونده اعلام کرده است که اقدامات قانونی در خصوص پرونده وی انجام شده است.

با روی میز قرار گرفتن پرونده پتروشیمی، از بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ ایران پرده برداشته شده است و بسیاری از رسانه های خبری آن را پوشش داده اند.

طبق کیفر خواست طرح شده در دادگاه، اتهام "مرجان شیخ الاسلامی"، مشارکت در اخلال نظام اقتصادی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۶ میلیون و ۶۵۳ هزار دلار اعلام شده است.

کاربران بسیاری زیادی در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند و بر این نظرند که در "ایران" خبری جز فقر، دزدی، اختلاس نمی شنوند. کاربران از "مرجان شیخ الاسلامی" با نام زن هزار چهره یاد کرده اند و این سوال را مطرح می کنند که چگونه این افراد عنوان می‌کنند که می خواهند "ایران" را نجات دهند؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала