تراشیدن موی سر دانش آموزان هدیه ای از مدیر مدرسه+ عکس

© AFP 2023 / Sanjay Kanojiaتراشیدن موی سر دانش آموزان هدیه ای از مدیر مدرسه+ عکس
تراشیدن موی سر دانش آموزان هدیه ای از مدیر مدرسه+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر مدرسه ای در یکی از روستاهای استان “خوزستان” با تراشیدن سر دانش آموزان باعث نارضایتی و اعتراض والدین آنان شد

به گزراش اسپوتنیک، به تازگی تصویری از چند دانش آموز منتشر شده که بخشی از موی سر آنها توسط مدیر مدرسه شان تراشیده شده است. مدرسه ای که در روستایی به نام "سخی" در شهر "شوش" در استان "خوزستان" واقع شده است.
اهالی این روستا عنوان می کنند پیش از این نیز برای چندین بار این اتفاق رخ داده است که موجب ناراحتی و سرخوردگی دانش آموزان و نارضایتی اولیاء آنان شده بود و به دنبال آن این موضوع در جلسه اولیا و مربیان مطرح شد اما دوباره شاهد آن بودیم.

آنها از تکرار چندین باره رفتار مدیر مدرسه به ستوه آمده اند و با مراجعه به اداره آموزش و پرورش نارضایتی خود را اعلام کردند.
کاربران بر این نظر هستند حتی اگر تنبیه در کار بوده و یا دلیل انضباطی وجود داشته است، نمی بایست موهای دانش آموزان به این شکل کوتاه شود و با آنها چنین برخورد شود و اعتماد به نفس از آنها گرفته شود چرا که ورود کودکان به جامعه با وجود مشکلات روحی و عدم پذیرش از سوی اطرفیان با مشکل همراه خواهد شد. آنها عقیده دارند لازمه ورود به حرفه ای که با کودکان و نوجوانان در ارتباط است، تست سلامت روان است.

برخی از کاربران عنوان می کنند در دو سال اخیر در "ایران" سونامی شپش به راه افتاده و بسیار فرگیر شده است و ممکن است به این دلیل مدیر موی سر آنها را تراشیده است. اما در مقابل این کاربران، کاربرانی بر نظر خود پافشاری می کنند و کار مدیر را حتی با این دلیل نیز نمی پذیرند و عقیده دارند کار مدیر یک اشتباه بوده و غیرقابل توجیه می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала