خواستگاری مدرن در پاساژی در ایران و دستگیری زوج جوان+ عکس، ویدئو

© Flickr / Fibonacci Blueخواستگاری مدرن در پاساژی در ایران و دستگیری زوج جوان+ عکس، ویدئو
خواستگاری مدرن در پاساژی در ایران و دستگیری زوج جوان+ عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک جوان ایرانی در یکی از مراکز خرید در شهر “اراک” اقدام به خواستگاری از دختر مورد علاقه اش می کند که منجر به دستگیر شدن آنها می شود

به گزارش اسپوتنیک، در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن یک پسر جوان در مکانی عمومی در مقابل مردم حاضر از دختر مورد علاقه خود خواستگاری می کند و با تقدیم انگشتر به او پیشنهاد ازدواج می دهد، پلیس با این دو جوان برخورد می کند و آنها دستگیر می شوند.

معاون فرماندهی و انتظامی استان "مرکزی" گفت: «با توجه به مطالبات مردم با ایمان و ولایتمدار شهرستان و با توجه به جریمه دار شدن عفت عمومی در این رفتار برگرفته از فرهنگ منحط غرب، زوج جوانی که در پاساژ گلستان "اراک" اقدام به درخواست ازدواج مغایر با شئونات اسلامی کردند، دستگیر شدند و تا صدور حکم نهایی با قرار وثیق آزاد می باشند».

کاربران بسیاری نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها می گویند در حالیکه این مورد شاکی خصوصی نداشته است به سرعت پیگیری شده است که بسیار جای تعجب دارند. آیا اختلاس، تجاوز، اسید پاشی، گرانی، بیکاری، شرایط معیشتی، توهین به مردم و موارد بسیاری که هر روز در جامعه "ایران" مشاهده می شود هیچ مغایرتی با شئونات اسلامی ندارد مگر پیشنهاد ازدواج یک جوان در مکان عمومی؟!
کاربران عقیده دارند در شرایط اقتصادی کنونی "ایران" که جوان به سختی می توانند ازدواج کنند باید با تشویق آنها راه را برای آنان آسان بسازند و نه اینکه با خشنونت و چنین برخوردهایی در مقابل آنان بایستند و مانع شادی آنان شوند.

شمار زیادی از کاربران بر این نظرند که این جوان یک برخورد کاملا صحیح با دختر خانمی که قرار است همسر او شود، داشته است و نمی بایست او را بازخواست و زندانی می کردند. آنها معتقدند در صورتی که زن ستیزی صورت می گرفت با دعوت آنها به تلویزیون رفتار آنها تحلیل می شد و در مقابل هزاران چشم از چنین مردی تقدیر می شد.
این اتفاق کاربران مخالف خود را نیز داشته است که معتقدند این حرکت یک شوآف بوده است و رفتاری است که به تازگی در بین جوانان ایرانی باب شده است که مورد پسندشان نمی باشد و پیشنهاد ازدواج به روش سنتی را بهترین گزینه می دانند؛ که در مقابل این کاربران، کاربرانی معتقدند حرکت های این چنینی می تواند مقدمه ای برای تغییر چیزهای بسیاری در جامعه ای که با فقر فرهنگی دست و پنجه نرم می کند باشد و زمینه ساز آینده ای زیبا را برای جوانانمان باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала