حملات کوبنده ارتش سوریه به مواضع تروریست ها

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر حملات کوبنده ارتش سوریه مواضع تروریست ها
حملات کوبنده ارتش سوریه مواضع تروریست ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه با حمله به مواضع تروریست ها در استان حماه و حومه ادلب تلفات سنگینی به آنها وارد کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

 

آغاز عملیات مشترک روسیه و ترکیه در سوریه - اسپوتنیک ایران
آغاز عملیات مشترک روسیه و ترکیه در سوریه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم ، یگان هایی از ارتش سوریه شامگاه جمعه در پی نقض توافق مربوط به مناطق کاهش تنش از سوی تروریست ها، مواضع عناصر وابسته به گروهک تروریستی «حزب الترکستانی» را در محور السرمانیه و دویرالاکرا در منطقه الغاب واقع در استان حماه هدف قرار دادند و ضمن انهدام پایگاه های آنها تلفات سنگینی به این گروهک تروریستی وارد کردند. در این حمله شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.
یگان های ارتش سوریه همچنین با حملات توپخانه ای و موشکی به پایگاه های تروریست های جبهه النصره (گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه) در کفرزیتا در حومه شمالی حماه، شماری از آنها را به هلاکت رساندند و یا زخمی کردند.
در حومه ادلب نیز یگان هایی از ارتش سوریه پایگاه های گروه تروریستی جبهه النصره و عناصر وابسته به آن را در الدیرالشرقی، خان السبل و خان شیخون در ریف جنوبی مورد حمله قرار دادند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.
درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین انها داعش و جبهه النصره _گروهک های تروریستی ممنوعه درسوریه) هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала