درخواست پنج رهبر دنیا برای دیدار روحانی با ترامپ

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / درخواست پنج رهبر دنیا برای دیدار روحانی و ترامپ
درخواست پنج رهبر دنیا برای دیدار روحانی و ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران از درخواست 5 رهبر دنیا برای دیدار او با دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران که در گیلان حضور دارد، در جلسه شورای اداری این استان گفت:روزها و ماه های سختی بر مردم ما در سال 97 گذشت اما باران رحمت الهی در این سال و موفقیت های ما در عرصه بین المللی جای شکر دارد. درست است که امروز در تحریم هستیم، اما این تحریمی است که از ابتدای انقلاب تا کنون، موافقان آن تنها چند کشور محدود هستند.

آقای روحانی، به جای تحریم ها عملکرد ضعیف خود ر دور می زنید - اسپوتنیک ایران
آقای روحانی، به جای تحریم ها عملکرد ضعیف خود را دور می زنید
حسن روحانی افزود: می‌دانیم که روزهای سختی برای کشور هست، اما راه دومی بجز مقاومت نداریم و اگر داشتیم دنبال آن می رفتیم. امروز راهی جز ایستادگی و مقاومت نداریم.

رئیس جمهور ایران  گفت: در سفر سال 96 به نیویورک، 8 بار دولت آمریکا برای ملاقات با رئیس جمهور آمریکا درخواست داد و در سال 97 نیز پنج نفر از رهبران دنیا واسطه برای این دیدار شدند. به آنها گفتم که شرایط و زمان را مناسب نمی‌بینم، آمریکا باید اول به برجام برگردد و به اشتباه خود اعتراف کنند.

روحانی ادامه داد: اینگونه نیست که کسی فکر کند ما عاشق چشم و ابروی آمریکا باشیم، شاید آنها عاشق چشم و ابروی ایران عزیز باشند، آنها در پی ما هستند و به دنبال مذاکره هستند، ما هم از مذاکره فراری نداریم و اهل این کار هستیم. چون تخصص مذاکره دارم با قدرت می گویم که هیچ ترسی از میز مذاکره نداریم و آنچنان منطق ما قوی و چارچوب دار است که در برابر آمریکا و یا هر کس دیگری هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала