فرمانده کل سپاه ایران: دیگر پشمی در کلاه آمریکا نیست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده کل سپاه ایران: دیگر پشمی در کلاه آمریکا نیست
فرمانده کل سپاه ایران: دیگر پشمی در کلاه آمریکا نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قدرت آمریکا در مقایسه با اوایل انقلاب ایران به شدت افول کرده و دیگر پشمی در کلاه آمریکا نیست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه ایران در سخنرانی خود در تبریز با توجه به تحریم ها گفت: امروز اقتدار آمریکا زیر سوال رفته و قدرت آمریکا در مقایسه با اوایل انقلاب به شدت افول کرده و دیگر پشمی در کلاه آمریکا نیست. 
پاسخ سپاه  به  ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
پاسخ سپاه به ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران
وی در خصوص مقاومت مردم ایران در برابر تحریم ها افزود: چهل سال است که این راه الهی توسط ملت ایران پیموده می‌شود و در برابر سختی‌ها، فشارها، تحریم‌های اقتصادی و ناملایمات همچنان محکم و استوار ایستاده‌ایم، این مقاومت که دنیا را شگفت زده کرده است. مردم پرشورتر و با تمام وجود در صحنه‌ها حاضر می‌شوند. 
به عقیده ایشان، اگر امروز مردم لبنان، عراق، سوریه و یمن مقاومت می‌کنند، در نتیجه تجربه‌ای است که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردند. 
گفتنی است، پیش از این اقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نامه 66 تن از دانشمندان علوم پزشکی ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد را منتشر کرد که طی آن از جامعه بین المللی خواسته شد تحریم های آمریکا علیه ایران بویژه در هدف قراردادن نیازهای پزشکی مردم و تحقیق و توسعه علمی را محکوم کنند.
هشتم ماه مه سال گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала