امتناع مربی فوتبال از نشستن کنار رئیس جمهور سابق ایران +عکس

© AFP 2023 / Behrouz Mehriامتناع مربی فوتبال از نشستن کنار رئیس جمهور سابق ایران +عکس
امتناع مربی فوتبال از نشستن کنار رئیس جمهور سابق ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"علی دایی" از نشستن کنار "محمود احمدی نژاد" امتناع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چندین روز پیش، "علی دایی" در پرواز از "عسلویه" به سمت "تهران" صندلی بیزینس کلاس خود را با برادرش تعویض کرد و از نشستن کنار رئیس جمهور سابق ایران، "محمود احمدی نژاد" امتناع کرد.

 

گفته شده است که این مربی فوتبال ترجیح داده است به جای "محمود احمدی نژاد" در کنار "مهدی تارتار" سرمربی تیم "پارس جنوبی" رقیب و دوست قدیمی خود بنشیند.
گفته شده است که "علی دایی" بعد از ١٠‌سال همچنان نتوانسته کینه قدیمی از "محمود احمدی‌نژاد" را فراموش کند. چرا که گفته شده است در نوروز ١٣٨٨ بعد از شکست تیم ملی "ایران" در مقابل "عربستان"، با دستور رئیس‌جمهوری وقت "ایران" از سمتش کنار رفت و حالا که به نوروز ٩٨ نزدیک می‌شویم، حتی حاضر نیست در یک پرواز ۱.۵ ساعته کنار او بنشیند و با او صحبت کند.
علت سفر "علی دایی" مسابقه تیم "سایپا" در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم در شهرستان جم در مقابل "پارس جنوبی" بود. بعد از این مسابقه که نتیجه مساوی داشت، اعضای دو تیم راهی فرودگاه "عسلویه" شدند تا با پرواز ساعت ٢٠:٣٥ به تهران برگردند. رئیس جمهور سابق "ایران" نیز سفری به شهرستان "لامرد" در استان "فارس" داشت و به دلیل نبود فرودگاه در این شهر اجبارا از طریق "عسلویه" باید به "تهران" برمی‌گشت.
بسیاری از کاربران نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از ، حرکت "علی دایی" تحسین برانگیز بوده است. در مقابل، عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که نشستن کنار رئیس جمهور سابق "ایران"، "محمود احمدی نژاد" لیاقت می خواهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала