با خوردن این غذاها دیگر جوش نمی زنید

CC0 / / با خوردن این غذاها دیگر جوش نمی زنید
با خوردن این غذاها دیگر جوش نمی زنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میوه ها، سبزیجات، توت ها و .... داروی ضد جوش هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ماساژ، ماسک‌های گران‌قیمت، کرم‌ها یا انواع درمان‌ها و داروهای دیگر از جمله عوامل پرخرج برای رفع جوش است. 
بر اساس نتایج تحقیقات انجام‌شده، غذاهای با میزان گلوکز پایین و پروتئین بالا نقش مهمی را در بهبود آکنه ایفا می‌کنند. بنابراین می‌توان با اصلاح رژیم غذایی سالم به بهبود و جلوگیری از جوش و آکنه پرداخت. 
کلم کالی
کلم کالی (کلم کِیل) در بین سایر انواع کلم‌ها، بیشترین میزان مواد مغذی را داراست و همین دلیل برای برتری کلم کالی نسبت به سایر کلم‌ها کافی است. این کلم سرشار از فیبر و دارای میزان کمی کالری است. 
An Avocado & A Lemon - اسپوتنیک ایران
خواص مصرف يک عدد آواکادو در روز
سیب‌زمینی شیرین
رتینول که یکی از مشتقات ویتامین A است، برای مقابله با آکنه و از بین بردن چین‌وچروک بسیار مناسب و مؤثر است. 
لیمو
آب‌لیموی تازه مثل یک جمع کننده طبیعی عمل می‌کند و این خاصیت جمع کنندگی یا Astringent است که موجب می‌شود حین خوردن آن حس جمع شدن و کشیده شدن پوست بدن، زبان و دهان به انسان دست دهد. این خاصیت همچنین در برخی میوه‌های کال نیز وجود دارد و همچنین موجب محو شدن آکنه و جوش‌ها می‌شود.
انواع توت‌ها
توت‌فرنگی، گیلاس، تمشک، بلوبری، و توت سیاه. نباید اندازه این میوه‌های کوچک باعث فریب ما شوند. در واقع این میوه‌های کوچک میزان بسیار زیادی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها را شامل می‌شوند. لازم به ذکر است این مواد در فلفل دلمه، کیوی و کلم بروکلی نیز یافت می‌شوند.
گل‌کلم
شاید گل‌کلم نسبت به میوه‌ها و سبزی‌ها خوش‌رنگ و لعاب‌تر، از طرفدارن کمتری برخوردار باشد، اما نباید آن را دست‌کم گرفت. همان‌طور که می‌دانیم نور زیاد خورشید می‌تواند باعث بدتر شدن لکه‌های تیره روی پوست شود اما هسیتیدین از اشعه‌ی مضر UV که آثار مخرب زیادی روی پوست می‌گذارند، جلوگیری می‌کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала