پیشنهاد ازدواج و پاسخ منفی جنجالی در برنامه زنده افغانستان +ویدئو

© AFP 2023 / CHRISTOPHE SIMONپیشنهاد ازدواج و پاسخ منفی جنجالی در برنامه زنده افغانستان +ویدئو
پیشنهاد ازدواج و پاسخ منفی جنجالی در برنامه زنده افغانستان +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواستگاری مجری افغانستانی در برنامه زنده “آریانا” از خانم خواننده که مهمان برنامه بود منجر به سیلی خوردن مجری از او شد

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از خواستگاری مجری جوان برنامه تلویریونی "آریانا" در روز "ولنتاین" از خانم مهمان برنامه در فضای مجازی منتشر می شود که کاربران زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند. در پایان برنامه مجری جوان برای خواستگاری به سختی شروع به مقدمه چینی می کند و بلاخره با پیشنهاد ازدواج به خانم مهمان برنامه، علاقه خود را مطرح می کند اما این خانم متعجب از رفتار مجری به شدت عصبانی شده و به صورت مجری سیلی می زند.

کاربران بسیاری بر این نظرند که کار هر دو نفر اشتباه بوده است و ممکن است مجری جوان در انتخاب زمان، مکان مناسب اشتباه کرده است و وقتی از احساس دختر مورد علاقه اش اطمینان ندارد نباید در مقابل جمع بینندگان درخواست ازدواج می داد، از طرفی خانم جوان نیز می بایست جواب منفی خود را بدون توهین و مودبانه به او بازگو می کرد و سیلی زدن کار درستی نبود.
برخی از کاربران نیز عقیده دارند خانم جوان در مقابل دوربین دچار استرس شده و یک واکنش غیرارادی و عصبی نشان داده است. اما برخی معتقدند این خانم جوان بهترین عکس العمل را نشان داده است.


کاربران عنوان می کنند این ویدئو کوتاه در هر دو صورت واقعی و یا ساختگی بودن، فاصله بین جوامع خاورمیانه و جوامع اروپایی را نشان می دهد و از این ویدئو این موضوع را استنباط می کنند که همچنان تفکر سنتی در افغانستان پا برجاست و با توجه به این که آنها با ظاهر مدرن زندگی می کنند اما این سبک از خواستگاری را کار بدی به حساب می آورند و خانم جوان در جواب این گونه می گوید که «من تو را آدم خوبی فرض می کردم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала