آگهی خلاقانه تاثیر عمیق تعرض جنسی در کودکان+ عکس

CC0 / Pixabay / آگهی خلاقانه تاثیر عمیق تعرض جنسی در کودکان+ عکس
آگهی خلاقانه تاثیر عمیق تعرض جنسی در کودکان+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصویری توسط بنیاد “معصومیت در خطر” از اثرگذاری آزار جنسی کودکان در زندگی آنان، بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، بنیاد "معصومیت در خطر" آگهی خلاقانه ای برای آگهی بخشیدن اثرات مخرب آزار جنسی بر کودکان با این مضمون که اثر بعضی از تماس ها هرگز پاک نمی شوند و تا آخر عمر آثار منفی آنها بر روح و روان کودکان باقی خواهد ماند، منتشر کرده است.

سوءاستفاده جنسی به هر گونه تماس و تعامل بین کودکان و مراقبان بزرگسال اطلاق می شود که در آن کودک با هدف تحریک جنسی فرد بزرگسال مورد سوءاستفاده قرار می گیرد.

کاربران فضای مجازی، تنها راه مقابله با آزار جنسی کودکان را آگهی بخشی جامعه، والدین و بویژه کودکان در این زمینه می دانند که کودکان آموزش صحیح مراقبت از خود را بیاموزند و به آنان اطمینان داده شود کودکی که مورد تجاوز قرار گرفته موجودی پاک است و او نباید احساس گناه داشته باشد، ضمن این که سکوت در برابر این گونه آزار و اذیت ها کاملا اشتباه است. خانواده ها نقش مهمی در زمینه این آموزش ها دارند و باید با مهربانی و به زبان کودکانه مهارت های مهم و ضروری را به کودکان خود آموزش دهند.

کاربران با اشاره به این که کوکان مورد آزار و اذیت جنسی تحت تاثیر چند جانبه این رفتارها، در بزرگسالی به گونه ای انتقام گیرانه وارد جامعه می شوند و اثرات منفی آن به طور ناخواسته در زندگیشان نمایان خواهد شد، تنها راه مقابله با این آسیب ها را آموزش و مراقبت عنوان می کنند.

کاربران ایرانی معتقدند یکی از کارهای آموزشی که می تواند بحران جنسی در جامعه را کمتر کند و موثر واقع شود این است که اجازه دهیم دختران و پسران از زمان کودکی با هم بزرگ شوند که باعث رشد اجتماعی و جنسی خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала