موشک روسی "زیرکن"، فراتر از بالاترین انتظارات کارشناسان غربی + ویدئو

موشک روسی "زیرکن"، فراتر از بالاترین انتظارات کارشناسان غربی
موشک روسی زیرکن، فراتر از بالاترین انتظارات کارشناسان غربی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آلمانی اشترن به این نتیجه رسیده که موشک جدید هایپرسونیک روسی زیرکن در واقع به مراتب مرگبارتر و مهیب تر از آن است که در سابق تصور می شد.

 

توانمندی های خیره کننده جدیدترین موشک روسی - اسپوتنیک ایران
توانمندی های خیره کننده جدیدترین موشک روسی
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران آلمانی خاطرنشان ساختند که موشک جدید روسی طی 5 دقیقه مثلاً به پنتاگون رسیده و آنرا منهدم خواهد کرد.
اشترن حخاطرنشان می سازد زیرکن، یکی از پیشرفته ترین طرح های نظامی روسیه طی زمان اخیر است که زودتر از دیگر طرح های مسکو در خدمت ارتش روسیه قرار خواهد گرفت.
در مقاله منتشره در مجله آلمانی گفته می شود این موشک از زیردریایی ها پرتاب شده و با سرعت 11 هزار کیلومتر در ساعت پرواز می کند.
اشترن اضافه می کند کارشناسان غربی انتظار داشتند سرعت زیرکن از شش هزار کیلومتر و برد ان از 500 کیلومتر بیشتر نباشد اما این موشک از تمام این انتظارات فراتر رفت و دارای چنان سرعتی است که رهگیری آنرا غیر ممکن می سازد. فقط سیستم های الکترونیکی دفاع هوایی و سلاح لیزری می توانند با این موشک جدید روسی بطور موثر مقابله کنند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه اخیر خود به پارلمان کشور اعلام کرد سرعت موشک دریایی در حال ساخت "زیرکن" 9 برابر سرعت صوت و برد آن بیش از هزار کیلومتر خواهد بود.
به گفته وی، در نظر است این موشک در شناورها از جمله زیردریایی ها و ناوها از جمله زیردریایی هایی نصب شود که برای استقرار موشک های دقیق کالیبر ساخته می شوند و به این دلیل مخارج زیادی نخواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала