پاسخ مسکو به استراتژی جدید عملیات جنگی آمریکا

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiپاسخ مسکو به استراتژی جدید عملیات جنگی آمریکا
پاسخ مسکو به استراتژی جدید عملیات جنگی  آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون طرح ریزی استراتژی جدید "اسب تروا" برای عملیات جنگی خود را آغاز کرده که ماهیت آن استفاده فعال از توان اعتراضی "ستون پنجم" برای برهم زدن ثبات در کشورهای دشمن و بطور همزمان حمله به مهم ترین تاسیسات با سلاح نقطه زن و فوق العاده دقیق است.

چه اهدافی در آمریکا مورد حمله قرار خواهند گرفت اگر روسیه تهدید شود؟ - اسپوتنیک ایران
چه اهدافی در آمریکا مورد حمله قرار خواهند گرفت اگر روسیه تهدید شود؟
به گزارش اسپوتنیک، ارتشبد والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش و معاون اول وزیر دفاع روسیه امروز در کنفرانسی درباره استراتژی نظامی این مطلب را اعلام کرده و خاطرنشان ساخت مسکو برای مقابله با چنین استراتژی هایی آماده است و "طی سالهای اخیر دانشمندان علوم نظامی به همراه ستاد کل راهکارهای نظری برای خنثی کردن اقدامات تجاوزکارانه دشمن احتمالی را تدوین کرده اند".
ارتشبد والری گراسیموف تاکید کرد "استراتژی دفاع فعال" که ضمن توجه به ماهیت دفاعی دکترین نظامی روسیه، اجرای مجموعه تدابیر برای خنثی سازی پیشگیرانه تهدیدات برای امنیت کشور را در نظر می گیرد، اساس "پاسخ ما" را تشکیل می دهد.
رئیس ستاد کل ارتش خاطرنشان کرد: "ما باید در پیشبرد استراتژی نظامی بر دشمن پیشدستی کرده و یک گام از وی جلوتر باشیم".
بتازگی اعلام شد پنتاگون در حال طرح ریزی استراتژی جدید اجرای عملیات جنگی علیه روسیه و چین است که ویژگی اصلی آن "تهاجم پنهانی" به اعماق خاک دشمن است.
ژنرال دیوید گلدفاین، رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا این مطلب را در سخنرانی خود در موسسه مطالعاتی بروکلین در واشنگتن اعلام کرد.
به گفته وی، کار تدوین استراتژی نوین در پاسخ به تهدیدات روسیه و چین آغاز شده و روند تدوین این استراتژی با مخارج تقریباً 135 میلیارد دلار حدود یک سال طول خواهد کشید.
ژنرال گولدفاین گفت همه رده های نیروهای مسلح آمریکا در استراتژی نوین مورد استفاده قرار خواهند گرفت اما جنگنده اف 35 به عنوان ستاد هماهنگی برای تهاجم نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.
ژنرال امریکایی همچنین اعلام کرد ایده استراتژی جدید عبارت از آن است که به نقاط ضعف دشمن ضربه وارد شده و از درگیری در نقاط قوت وی دوری شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала