حزب الله، بریتانیا را دست نشانده آمریکا خواند

© AP Photo / Aziz Taherحزب الله، بریتانیا را دست نشانده آمریکا می داند
حزب الله، بریتانیا را دست نشانده آمریکا می داند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنبش حزب الله لبنان، با انتشار بیانیه ای، بریتانیا را دست نشان آمریکا خواند.

به گزارش اسپوتنیک، جنبش حزب الله لبنان، تصمیم لندن در اضافه کردن این جنبش را به فهرست گروهک های تروریستی محکوم کرد و بریتانیا را دست نشانده آمریکا خواند.

حزب الله با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد: این اقدام دولت بریتانیا بی احترامی به مردم لبنان است، مردمی که که حزب الله را یک گروه سیاسی و مردمی بزرگ می‌دانند که نمایندگی گسترده‌ای در پارلمان و دولت جدید دارد، نقش مهم و اساسی در ابعاد مختلف سیاسی،اقتصادی و اجتماعی لبنان ایفا می‌کند.

در این بیانیه آمده؛ اتهامات ساختگی حکومت انگلیس نمی‌تواند آزادگان جهان از جمله آزادگان در انگلیس را فریب دهد که به خوبی می‌دانند که چه کسی تروریسم را در منطقه ما به وجود آورد و از آن حمایت مالی کرده و همچنان جنایات تروریست‌ها را در سوریه،‌عراق و یمن می‌پوشاند.

حزب الله خاطر نشان کرد این تصمیم بریتانیا، سرسپردگی ذلت بار در برابر دولت آمریکاست و فاش می‌کند که دولت انگلیس تنها یک مزدور و سرسپرده در خدمت ارباب آمریکایی‌اش است که دشمنی با ملت‌های منطقه را در راستای جلب رضایت حاکمان واشنگتن به زیان منافع ملت‌های منطقه و نقش و وجودش در خاورمیانه و جهان اسلام برای خود جلب می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала