تحویل اس 500 به ارتش روسیه

© Photo / The Ministry of Defence of the Russian Federationتحویل اس 500 به ارتش روسیه
تحویل اس 500 به ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش روسیه در آینده بسیار نزدیک اس 500 "پرومتی" ـ جدیدترین سامانه های دفاع هوایی را دریافت خواهد کرد.

آزمایشات موفق اس 500 در روسیه - اسپوتنیک ایران
بی نظیر بودن سامانه پدافند اس-500 روسیه+ویدئو
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را سرلشکر ولادیمیر لیاپوروف، رئیس آکادمی نیروی هوا ـ فضای روسیه اعلام کرد و خاطرنشان ساخت در حال حاضر نظامیان روس در حال فراگرفتن چگونگی بهره برداری از اس 500 هستند و بزودی اولین دوره آموزشی مربوطه به پایان می رسد.
اس 500 سامانه موشکی دفاع هوایی دوربرد نسل جدید است که می تواند موشک های بالستیک را منهدم کند و همچنین قادر است اهداف واقع در فضای کیهانی نزدیک (در ارتفاع تقریبا 100 کیلومتر از سطح زمین) را رهگیری نماید.
سامانه موشکی پدافند هوائی اس 500 جزو نسل جدید سامانه های موشکی پدافند هوائی است. این سامانه امکان اجرای مجموعه کامل عملیات دوربرد، رهگیری در ارتفاع بالا، افزایش ظرفیت و دفاع موشکی را دارد.
موشک پدافند هوائی نه تنها بالستیک است، بلکه از اهداف آیرودینامیکی (هواپیما، هلیکوپتر، و دیگر اهداف هوائی)، همچنین از توانایی های موشک های کروز برخوردار می باشد.
برد اس 500 برابر با 600 کیلومتر است. این سامانه می تواند به طور همزمان 10 هدف هوایی بالستیک حتی اهداف آیرودینامیکی را که با سرعت تا 7 کیلومتر در ثانیه حرکت می کنند شناسایی و مورد هدف قرار دهد و و از سوی دیگر می تواند کلاهک های موشک های مافوق صوت را شناسایی نماید. سامانه موشکی اس 500 به گونه ای طراحی شده است که از نمونه های مشابه خود یعنی اس 400 ، و نمونه آمریکایی آن Patriot Advanced Capability-3 برتری دارد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала