حواشی جنجالی پیرامون زوجی که پس از ۲۷ بار درخواست طلاق، طلاق نگرفتند +ویدئو،عکس

© Fotolia / Krivinisحواشی جنجالی پیرامون زوجی که پس از ۲۷ بار درخواست طلاق، طلاق نگرفتند +ویدئو،عکس
حواشی جنجالی پیرامون زوجی که پس از ۲۷ بار درخواست طلاق، طلاق نگرفتند +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مصاحبه جنجال برانگیز یک زوج ایرانی که زن بارها مورد آزار و کتک شوهر قرار می گیرد و پس از ۲۸ بار درخواست طلاق، دوباره تصمیم می گیرند زندگی مشترکشان را ادامه دهند

به گزارش اسپوتنیک، مدتی پیش یک زوج ایرانی به برنامه «فرمول یک» دعوت می شوند که در طول ۲۰ سال زندگی مشترکشان، زن به دلیل کتک خوردن از همسرش ۲۷ بار درخواست طلاق داده و در بیست و هشتمین بار موفق به جدایی می شود.

اما پس از ۶۰ روز تصمیم می گیرند به زندگی مشترک ادامه دهند. پس از پخش این مصاحبه در شبکه یک صدا و سیمای "ایران"، کاربران شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان داده، آن را محکوم کرده و از تبعات آن بر جامعه و خانواده ها صحبت کردند.

علاوه بر کاربران شبکه های اجتماعی، کارشناسان و فعالان حقوق زنان نیز نسبت به آن واکنش نشان داده اند و همچنان این واکنش ها ادامه دارد.

کاربران بسیاری با ابراز تاسف از این که رسانه ملی "ایران"خشنونت علیه زنان و همسری آزاری را به نمایش می گذارد و از آن تقدیر می کند تا آن را در نگاه مردم عادی جلوه دهد، معتقدند این موضوع نیاز به کارشناسی دارد و نباید این افراد به برنامه ای که افراد زیادی با سنین مختلف مخاطب آن هستند، دعوت شوند.

و این که یک زن نباید به خودش اجازه دهد تا این حد شخصیتش کوچک شمرده شود و در صورت کتک خوردن از همسر، همان بار اول باید آن را با خانواده ها مطرح کند، چرا که در چنین شرایطی ادامه زندگی در فضای ناآرام نه تنها برای اعضای خانواده مناسب نیست، عواقب بدی نیز خواهد داشت و جدایی والدین به نفع کودکان خواهد بود.

"علی ضیا" به دنبال حواشی مهمانان برنامه «فرمول یک»، و اتهام ترویج همسر آزاری واکنش نشان داد و در همان برنامه توضیحاتی داد.

تعدادی از کاربران با نظری مخالف معتقدند این یک تلنگر است ‌و می شود از دید دیگری به ماجرا نگاه کرد. به زحمت، هنر و تلاش یک فرد برای تغییر خود و بخشندگی، تحمل و مهربانی همسر او در بازگشت به زندگی باید توجه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала