قدوسی: خبر استعفای ظریف برای ما غیرمنتظره نبود، استعفایش پذیرفته شده

© REUTERS / Denis Balibouse قدوسی: خبر استعفای ظریف برای ما غیرمنتظره نبود، استعفایش پذیرفته شده
قدوسی: خبر استعفای ظریف برای ما غیرمنتظره نبود، استعفایش پذیرفته شده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران با غیر منتظره نخواندن استعفای ظریف گفت: می‌دانستیم سرانجام این نوع مذاکره و این نوع توافق به اینجا می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خانه ملت، جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران با غیر منتظره نخواندن استعفای ظریف گفت: ظریف 13 بار پیش از این نیز استعفا داده بود و حدود 2 ماه پیش نیز 9 روز خانه‌نشین شد و سر کار نرفت؛ انتظار داشت روحانی و واعظی به او زنگ بزنند ولی آنها زنگ نزدند چون وی در دولت دوازدهم چالش زیادی هم با دولت روحانی داشت.

وی ادامه داد: به خصوص از آنجا که بحث اجرای برجام و تعهدات در هم پیچید، آقای روحانی در جلسات ایشان را مقصر می‌دانست و ظریف هم آقای روحانی را. ظریف دیگر ظریف دولت یازدهم نبود که اطاعت کند، ظریف در مقابل روحانی ایستاد.

کریمی قدوسی همچنین گفت: آنها که دیدار بشار اسد را در این میان مطرح می‌کنند، این موضوع مربوط به دیروز است ولی موضوع رفتن ظریف از قبل قطعی شده بود و با این خبرها می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد: استعفای ظریف قبول شده و قطعی است؛ رفتن زنگنه هم حتمی است یک دو وزارتخانه دیگر هم وجود دارد که در شرف استعفا و جابجایی هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала