کشته شدن مرد هواپیما ربا در بنگلادش

© Flickr / PressReleaseFinderکشته شدن مرد هواپیما ربا در بنگلادش
کشته شدن مرد هواپیما ربا در بنگلادش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از پلیس بنگلادش، مرد 25 ساله که قصد ربودن هواپیما را داشت در جریان درگیری با پلیس کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی دی نیوز24، هواپیمای بیمان بنگلادش که متعلق به خطوط هوایی بنگلادش می باشد در مسیر داکا به طرف دبی، در فرودگاه شهر چیتاگونگ بنگلادش به دلیل تلاش برای دزدیده شدن هواپیما فرود اضطراری کرد.رسانه‌های محلی اعلام کردند یکی از خدمه هواپیما در زمان حمله هواپیماربایان هدف اصابت گلوله قرار گرفته است. 

هواپیما ربایی در بنگلادش - اسپوتنیک ایران
هواپیماربایی در بنگلادش

طبق اطلاعات، هواپیما حدود 17.15 به وقت محلی فرود اضطراری انجام داد. مدت کوتاهی پس از آن، همه مسافران هواپیما را ترک کردند.

به نقل از پلیس بنگلادش، مرد 25 ساله که قصد ربودن هواپیما را داشت در جریان درگیری با پلیس کشته شد. پلیس می گوید این مرد مجهز به سلاح بود که در درگیری با نیروهای پلیس کشته شد. گویا این مرد از نظر روحی مشکل داشته است، زیرا هدف از این هواپیمایی ربایی را صحبت با نخست وزیر بنگلادش و همسرش دانسته است.

منابع نوشتند: هواپیماربایان قصد ربودن این هواپیما را داشتند و در حال حاضر هواپیماربایان هنوز داخل هواپیما هستند ولی مسافران تخلیه شده‌اند.

نیرو‌های ویژه پلیس در واکنش به گزارش‌های مربوط به تلاش برای هواپیماربایی، وارد فرودگاه بین‌المللی شاه امانت در چیتاگونگ شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала