درخواست کارکنان مایکروسافت برای لغو قرارداد عینک واقعیت افزوده

CC0 / / درخواست کارکنان مایکروسافت برای لغو قرارداد عینک واقعیت افزوده
درخواست کارکنان مایکروسافت برای لغو قرارداد عینک واقعیت افزوده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارکنان مایکروسافت خواستار لغو قرارداد این شرکت با پنتاگون برای عرضه عینک واقعیت افزوده شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از NBC، یک گروه از کارکنان مایکروسافت از مدیریت این شرکت خواستند که از قرارداد 480 میلیون دلاری با ارتش ایالات متحده برای عرضه عینک واقعیت افزوده HoloLens امتناع کند.

اسرار پنتاگون به چه ترتیبی در اینترنت فاش می شود؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
اسرار پنتاگون به چه ترتیبی در اینترنت فاش می شود؟

مایکروسافت در ماه نوامبر گذشته این قرارداد را برنده شد. همان طور که پیش از این گزارش شده است، به طور کلی بر اساس این قرارداد، نیروهای مسلح می توانند تا یکصدهزار عینک HoloLens را که قبلا برای نیروهای مسلح ایالات متحده و اسرائیل برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار می گرفت و ارتش آمریکا قصد دارد که از آنها در حین عملیات واقعی استفاده کند، بدست آورند.
در نامه‌ای که توسط 50 کارمند مایکروسافت امضا شده است، آمده است که "ما نگران هستیم که مایکروسافت در حال تلاش برای ارائه تکنولوژی سلاح به ارتش ایالات متحده است و به دولت ایالات متحده کمک می کند تا با استفاده از ابزارهایی که ما اختراع کرده‌ایم، مرگ و میر را افزایش دهد. ما در مورد توسعه ی جنگ افزارها موافق نیستیم و تقاضا می کنیم که به نظر ما درباره نحوه استفاده از کار ما توجه کنید. "
نویسندگان این نامه همچنین از مدیریت شرکت خواستار انتشار سندی که به وضوح استفاده مجاز از محصولات مایکروسافت را مشخص می کند، شدند. علاوه بر این، آنها خواستار ایجاد کمیسیون مستقل شدند که مسائل اخلاقی مرتبط با استفاده از محصولات این شرکت را در نظر بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала