تقویت پتانسیل دفاعی روسیه در عین صلح طلبی

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر تقویت پتانسیل دفاعی روسیه در عین صلح طلبی
تقویت پتانسیل دفاعی روسیه در عین صلح طلبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه از تقویت پتانسیل دفاعی کشورش در عین صلح طلبی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که روسیه به عنوان یک کشور دوستدار صلح به منظور تضمین امنیت کشور خود، به توسعه پتانسیل دفاعی خود ادامه خواهد داد.

پوتین زمان به آب انداخته شدن زیردریایی حامل پوزئیدون را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
پوتین زمان به آب انداخته شدن زیردریایی حامل "پوزئیدون" را اعلام کرد

رئیس جمهور روسیه در این خصوص گفت: روسیه یک کشور دوستدار صلح است، ما سیاست خارجی مسئولانه را دنبال می کنیم و در تلاش برای تقویت ثبات بین المللی هستیم. ما همچنان تقویت پتانسیل دفاعی کشور و توسعه و بهبود نیروهای مسلح خود را ادامه خواهیم داد.
پوتین همچنین افزود: کرملین به خوبی می داند که "جهان مدرن پیچیده و متناقض است، اما هنوز بسیاری از درگیری‌ها، چالش ها و تهدیدات در آن حل نشده وجود دارد. بنابراین، تضمین امنیت روسیه و شهروندانمان برای ما یک اولویت مطلق است.
وی همچنین یادآور شد که در سال های اخیر توانایی های نظامی ارتش روسیه، آموزش وهماهنگی آنها بصورت قابل توجهی افزایش یافته است. این موضوع نه تنها با تمرینات گسترده، بلکه همچنین در شرایط جنگی و در طی عملیات ضد تروریستی در سوریه تأیید شده است.
پوتین اظهار داشت: آزاد سازی سرزمین سوریه از دست اشرار، نجات افراد غیرنظامی، سربازان ما شجاعانه، قاطعانه و موثر عمل نمودند، بهترین کیفیت خود رادر حین مبارزه در سوریه برای دفاع از منافع کشور ما، منافع روسیه، نشان دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала