آمریکا و اسرائیل نتوانستند انقلاب اسلامی را تحمل کنند

© Photo / IRNAآمریکا و اسرائیل نتوانستند انقلاب اسلامی را تحمل کنند
آمریکا و اسرائیل نتوانستند انقلاب اسلامی را تحمل کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران ایران طی سخنانی گفت: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند ولی هرجا توطئه‌ای را آغاز کردند به نتیجه ای نرسیدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم؛ سردار اسماعیل قاآنی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اظهار داشت: بدون تردید شهدا، علمداران عزت و سربلندی ملت ما هستند؛ شهدا سند رسمی اثبات زنده بودن فرمایش سالار شهیدان در روز عاشوراست که فرمود: "هل من ناصر ینصرنی". در حقیقت این شهدا سند رسمی زنده‌بودن فرمایش سالار شهیدان در عصر ما هستند.

برنامه آمریکا برای مقابله با سپاه قدس - اسپوتنیک ایران
سپاه قدس بزرگ‌ترین تهدید علیه منافع آمریکا
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران ایران تصریح کرد: اگر نبودند این دلیرمردان جلودار دفاع از ارزش‌های الهی و اسلامی، معلوم نبود ما الان چه وضعی داشتیم. بعد از انقلاب ما کار خودمان را داشتیم انجام می‌دادیم ولی از آن‌جایی که استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون آشام نمی‌توانستند پیروزی اسلام را تحمل کنند، از روز اول پیروزی انقلاب، جنگ را با ما شروع کردند در حالی‌که ما بنای جنگ با کسی را نداشتیم و نداریم.

سردار قاآنی ادامه داد: 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند ولی هرجا توطئه‌ای را آغاز کردند، به حول قوه الهی و به برکت وجود ولایت و این شهدای عالی مقامی که جلودار دفاع از عزت و شرف کشور بودند، نه تها توطئه در کشور به نتیجه نرسید بلکه تجربه مقابله با آن برای کشور سرمایه و آورده شد. همین شهدای عالی مقام این راه را باز کردند؛ شهدای جلوداری مثل شهید باکری پیشرو این کار بودند.

جانشین سپاه قدس افزود: هنر فرماندهان ما در دوران جنگ علی الظاهر این است که این خاک را حفظ کردند که بسیار کار با عظمتی بوده است، بعد از 200 سال هجمه گسترده به این کشور نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود و این کار خیلی بزرگی بوده است ولی در مقابل کارهای بزرگی که آنها انجام می‌دادند اینها کوچک است، کار بزرگ این فرماندهان که رزمندگان را مثل گل نگه می‌داشتند تفسیر عملی قرآن کریم در میدان رزم بود تا جاییکه در عملیات خیبر کار به جایی رسید که تمام نظامیان دنیا متحیر ماندند.

اطلاعیه قرارگاه قدس سپاه در خصوص حمله انتحاری به اتوبوس در زاهدان - اسپوتنیک ایران
اطلاعیه قرارگاه قدس سپاه در خصوص حمله انتحاری به اتوبوس در زاهدان
سردار قاآنی تصریح کرد: شما نگاه کنید بعد از پیروزی در جنگ 8 ساله چقدر مبارزان عالم آمدند به این مکتب و در مکتب شهدا شاگردی کردند در حقیقت آنها با عزت زندگی کردن و با عزت مردن را آموختند چون پیش از آن اسرائیل جنایت کار در عمر ننگین چند ساله‌اش هر جغرافیایی را که گرفته بود در آن مستقر شده بود‌ام تنها زمینی که در دهانش زدند و به بیرون انداختند جنوب لبنان بود.

وی اظهار کرد: جنوب لبنان را چه کسانی اداره می‌کردند جز بچه‌های هم صنف شهدای ایران که شاگرد مکتب شهدا بودند، آنها با کمترین امکانات بر اسرائیل تاختند و از کشورشان بیرون راندند بنابراین تردید نکنید اگر این شهدای عالی مقام مثل شهید باکری نبودند حتما این حوادث در دنیا اتفاق نمی‌افتاد.

جانشین سپاه قدس ایران گفت: امروز با بررسی تحولات دنیا مشخص می‌شود در میان کشورهای که به آنها تجاوز می‌شود آنهایی می‌توانند ایستادگی کنند که شاگرد مکتب شهادت و مقاومت باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала