واکنش سیاستمدار ایرانی به بحث استیضاح روحانی در مجلس

© Fotolia / Curioso Photographyواکنش به بحث استیضاح رئیس جمهور ایران در مجلس
واکنش به بحث استیضاح رئیس جمهور ایران در مجلس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران به مطرح شدن بحث استیضاح وی در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران در حاشیه جلسه هیئت دولت جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران درباره استیضاح رئیس‌جمهور گفت: این حرکت تبلیغاتی است.
وی افزود:‌ شنیدم که هر سه فراکسیون اعلام کردند مخالف این کار هستیم. تعداد این افراد گفته شده که 17 نفر بودند و همواره از کسانی بودند که در دولت قبل با تمام وجود از آقای احمدی‌نژاد حمایت می‌‌کردند و الان هم با همه وجود با دولت کنونی مخالفت می‌کنند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: برای اینکه آن کارهایی که در گذشته انجام دادند خیلی نشان داده نشود از هر روشی استفاده می‌کنند، هیچ فرقی هم برایشان نمی‌کند که در چه شرایطی هستیم. فکر می‌کنم کاری که انجام می‌دهند با منافع و مصالح امروز کشور همراهی ندارد و لذا ما به آن رویه‌ای که در مجلس است احترام می‌گذاریم و نمی‌خواهیم که موضعی بگیریم که در مقابل مجلس قرار بگیریم. کارهای این افراد جدید نیست و در گذشته هم این مدل کارها را انجام دادند.
روز 17 فوریه اعلام شد طرح عدم کفایت و استیضاح حسن روحانی رئیس جمهور ایران ، توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران تهیه و تدوین شده است.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده قم در مجلس امضای نمایندگان مجلس را برای این طرح را جمع آوری کرده است.
طرح استیضاح رئیس جمهورایران دارای 14 محور ازجمله عدم برخورد با بیکاری، سوء مدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سوءمدیریت در کنترل قیمت کالاها و… است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала