شکنجه ‌و کشتن سگی توسط یک جوان در پارس آباد مغان +عکس، ویدئو

© Fotolia / Unionstepشکنجه ‌و کشتن سگی توسط یک جوان در پارس آباد مغان +عکس، ویدئو
شکنجه ‌و کشتن سگی توسط یک جوان در پارس آباد مغان +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار مورد دیگری از حیوان آزاری و کشتن یک سگ در فضای مجازی موجب برانگیخته شدن خشم مردم “ایران” شده است

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال انتشار فیلم سگ آزاری و سگ کشی که توسط یک مرد جوان در "پارس آباد مغان" (دومین شهر بزرگ استان اردبیل و در شمال غربی در "ایران" واقع است) انجام شده بود، با پیگیری مردم و پلیس فتا، ضابطین قضائی و ماموران انتظامی، فرد مورد نظر دستگیر و روانه بازداشتگاه شد. در این فیلم کوتاه یک مرد جوان ضمن به دار آویختن سگی به شدت او را مورد شکنجه و آزار قرار می دهد و با بی توجهی به ناله های این سگ، او را می کشد.

کاربران بسیاری با عنوان کردن این که دیدن و انتشار تصاویر و فیلم آزار این سگ بسیار ناراحت کننده است و جای تاسف دارد، اما آنها این تصاویر را در صفحات اجتماعی منتشر خواهند کرد تا شاید بتوانند با فرهنگ سازی رفتاری مناسب با حیوانات را نشر دهند. البته این فیلم در بسیاری از صفحات به دلیل صحنه های ناراحت کننده آزار این سگ، پاک شده است.

کاربران بسیاری امیدوارم این شخص به جزای کار خود برسد. آنها رفتار غیر انسانی با حیوانی بی گناه که اگر اشتباهی از او سر زند نیز به دلیل غریبه اش است را بسیار نگران کننده می دانند و موضوع زیاد شدن حیوان آزاری های اخیر را مطرح می کنند.
همچنین تعدادی از کاربران اظهار دارند در شهرهای مختلف "ایران" برخوردها بسیار نادرستی با حیوانات برای جمع آوری آنها از سطح شهر توسط شهرداری ها می شود. و رفتارهایی همچون به آتش کشیدن آنها، مسموم کردن و اسید پاشی و روش های دیگر که نمونه های آن نیز پیش از این در شبکه های اجتماعی پخش شده است، داشته است.

تعدادی از کاربران به موضوع اعلام ممنوعیت سگ گردانی در اماکن عمومی و جابجایی حیوانات خانگی با وسیله نقلیه توسط پلیس اشاره کردند و این سوال را مطرح کرده اند که چگونه با این کار حق زندگی از سگ ها گرفته نمی شود و رفتار منطقی در برخورد با حیوانات به شمار می آید اما در مقابل پلیس به حیوان آزاری واکنش شدید نشان می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала