پاکستان هرگز عامل ناامنی ایران نخواهد بود

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikara پاکستان هرگز عامل ناامنی ایران نخواهد بود
پاکستان هرگز عامل ناامنی ایران نخواهد بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه پاکستان، حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرده و بیان داشت که پاکستان برای هرگونه همکاری با ایران آمادگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان اطلاع داد: حادثه تلخ تروریستی در زاهدان باعث تأسف فراوان ما شد.
وی خاطر نشان کرد: ایران همسایه ما است و هرگز اجازه ایجاد مشکل برای ایران را نخواهیم داد، ما قصد نداریم خود عامل نگرانی ایران باشیم.
وزیر امور خارجه پاکستان گفت: اسلام‌آباد خود را موظف به حفظ امنیت کشورهای همسایه می‌داند و اجازه نخواهد داد از خاک این کشور برای ناامن کردن دیگر کشورها استفاده شود.
وی افزود: ما برای مبارزه با تروریسم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و بین گروه‌های تروریستی نیز تفاوتی قائل نیستیم.
معاون حزب تحریک انصاف تاکید کرد: تمامیت ارضی ایران و امنیت در این کشور برای ما اهمیت بسیاری دارد و می‌دانیم که تهران نیز همین دید را نسبت به ما دارد.
این مقام بیان داشت: اگر مشکلی توسط گروه‌های تروریستی ایجاد شود ما می‌توانیم با کمک هم آن را حل کرده و مانع تحقق اهداف پلید تروریست‌ها شویم.
وزیر خارجه پاکستان گفت: همکاری‌های امنیتی پاکستان و ایران در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و اینک نیز حاضریم با اطلاعاتی که ایران در اختیار ما قرار می‌دهد علیه هر گروهی که امنیت کشور همسایه ما را تهدید می‌کند عملیات انجام دهیم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала