افزایش نیروهای انگلیس در قطب شمال برای مقابله روسیه

© AP Photo / Petros Karadjiasافزایش نیروهای انگلیس در قطب شمال برای دفاع در برابر روسیه
افزایش نیروهای انگلیس در قطب شمال برای دفاع در برابر روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش انگلیس برای دفاع از ناتو در برابر روسیه، نیروهای خود در قطب شمال را افزایش می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگرام با انتشار مقاله ای نوشت: انگلیس برای دفاع از ناتو برابر روسیه، نیروهای خود را در قطب شمال افزایش می دهد. گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس در بازدید از یک واحد دریایی در پایگاه نظامی در نروژ این سخنان را بیان کرد.
به گفته وی براساس برنامه جدید 10 ساله، بیش از هزار تفنگدار دریایی سالانه در تمرینات نظامی مشترک با نروژ شرکت می کنند. علاوه براین در سال 2020، بر فراز قطب شمال هواپیماهای ضد زیردریایی " پی- 8 پوسایدن" برای مقابله با زیردریایی های روسی به پرواز درخواهند آمد.
همانطور که روزنامه تلگرام اشاره می کند، در سال آینده 9 فروند هواپیمای جدید"پوسایدن" به پایگاه هوایی در اسکاتلند تحویل داده خواهد شد که بر فراز شمال دور و شمال آتلانتیک به پرواز خواهند پرداخت. یکی ز قابلیتهای این هواپیما، حفاظت از زیردریایی های هسته ای است.
ویلیامسون همواره به انتشار بیانیه های ضد روسی می پردازد. در هفته گذشته نیز او سخنان خود در کنفرانس امنیتی مونیخ را به طور کامل به روسیه اختصاص داد و بار دیگر به خطر مسکو و بی توجهی به زندگی مردم در خیابان های بریتانیا، تشنج در پی کشتی های اوکراینی و نقض پیمان منع موشک های هسته ای میانبرد اشاره کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала