ناوهای اسرائیلی به پهپادهای کامی کازه مسلح می شوند + ویدئو

© Fotolia / Sergeyناوهای اسرائیلی به پهپادهای کامی کازه مسلح می شوند + ویدئو
ناوهای اسرائیلی به پهپادهای کامی کازه مسلح می شوند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز 14 فوریه 2019 اطلاع حاصل شد که اسرائیل ناوچه موشکی Sa'ar 4.5 خود را به پهپاد کامی کازه IAI Green Dragon که در واقع همچون بمب پرنده هدایت شونده می باشد، مسلح کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ای یک کاربر قزاقستانی در وبلاگ خود در Livejournal اطلاع داده که این پهپاد در ویدئوی بازدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از پایگاه دریایی حیفا مشاهده شده است.
پهپاد کامی کازه IAI Green Dragonدر واقع هیبریدی است که از موشک کروز و پهپاد تشکیل شده و شرکت Israel Aerospace Industries آنرا تولید کرده است.
وزن پهپاد کامی کازه 15 کیلوگرم بوده و حامل کلاهک 3 کیلوگرمی است. این پهپاد می تواند مدت تا 90 دقیقه بر فراز اهداف خود پرواز کرده و آنها را در شعاع 50 ـ 40 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد. این پهپاد پس از پرتاب از سکوی متحرک می تواند مدت 1.5 تا 2 ساعت هدف واقع در فاصله تا 40 کیلومتری را جستجو کرده و سپس به آن نزدیک شده و منفجر شود. میزان خطای ان از یمک متر بیشتر نیست.
پهپاد کامی کازه با کنسول دستی از راه دور هدایت می شود و در صورت ضرورت می توان ماموریت آنرا لغو کرد تا از بروز تلفات در بین نیروهای خودی جلوگیری شود. پرتابگر را به همراه 16 پهپاد کامی کازه IAI Green Dragonدر روی خودروی HMMWV نصب کرد. این پهپاد قابل استفاده در ناوهای گوناگون است.
 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала