واكنش انصارالله به مشاركت دولت فرارى يمن در كنفرانس ورشو+عکس

© AFP 2023 / Mohammed Huwaisانصارالله
انصارالله - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنفرانس ورشو بخشی از توطئه اسرائیل-آمریکا علیه ملت های منطقه اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، حضور وزیر خارجه دولت دست نشانده عربستان سعودی در کنار نخست‌وزیر اسرائیل در کنفرانس ورشو خشم یمنی‌ها را بر انگیخت.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در بیانیه ای مشارکت خالد الیمانی به عنوان وزیر خارجه دولت مزدور ریاض در کنفرانس ورشو را بخشی از توطئه اسرائیلی — آمریکایی علیه ملت های منطقه توصیف کرد.

خالد الیمانی وزیر خارجه دولت عبدربه منصور رئیس جمهور دست نشانده عربستان در یمن در جریان کنفرانس ورشو در کنار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نشست.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در بیانیه خود بر مخالفت ملت یمن با «هرگونه تلاش برای عادی سازی با دشمن اسرائیلی از سوی برخی رژیم های مزدور و جنایتکار به زیان مسائل جهان اسلام و در صدر آن مسئله فلسطین » تاکید کرد.

این مشارکت به نمایندگی از ملت یمن نیست بلکه خروج از ارزشها و اصول و سنت های یمنی ها و اصرار بر رویکرد خیانت کارانه بوده و لکه ننگی برای همه شرکت کنندگان در این کنفرانس مشکوک به شمار می رود. حزب وحدت گرای مردمی ناصری یمن نیز به نوبه خود اقدام الیمانی را «خیانت ملی» و بیانگر ائتلاف شرارت دانست که برای ویران کردن یمن تلاش می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала