جودو و بهبود روحیه+ویدئو

© Sputnik / Alexei Druzhininولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین: ورزش جودو باعث می شود که دنیا از پشت «عینک های صورتی» دیده نشود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پس از تمرینات با ورزشکاران جودو در مرکز ورزشی «یوگ اسپورت» در سوچی گفت که جودو روحیه را بالا می برد و کمک می کند تا به دنیای واقعی با روحیه بهتری بنگریم.

پوتین در پاسخ به این سوال که آیا تمرنات ورزشی به او در تحمل فشار کار و شارژ انرژی کمک می کند گفت:«احتمالا همینطور است. زیرا ورزش یک عامل شناخته شده طبی است که در جریان آن سطح آدرنالین افزایش می یابد. روحیه بهتر می شود و زندگی به شکل دیگری در نظر مجسم می شود. گویی باصطلاح «عینک های صورتی» کنار زده می شوند و همه چیز روبراه می شود. این یک تأثیر چند سویه است».

رئیس جمهور روسیه نظر خود در باره تمرینات را با خبرنگاران در میان گذاشت:«هرچه ورزشکار  ماهرتر باشد کار راحتتر می شود. او همه چیز را با نوک انگشتانش حس می کند. نه تنها حس می کند، بلکه هر چه در حال وقوع است را بخوبی درک می کند. آنجائی که لازم باشد کمک می کند، حمایت می کند. از اینرو با چنین ورزشکاری احساس امنیت می کنیم».

ولادیمیر پوتین پس از اجلاس سه جانبه روسیه-ترکیه-ایران در خصوص بحران سوریه در سوچی از مرکز ورزشی «یوگ اسپورت» در سوچی دیدن کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала