قهرمانی با پای برهنه که همه را متعجب کرده است +ویدئو

© AFP 2023 / Louisa Gouliamaki قهرمانی با پای برهنه که همه را متعجب کرده است +ویدئو
قهرمانی با پای برهنه که همه را متعجب کرده است +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونده ۱۳ ساله مرز نشین “سیستان و بلوچستان”، مسافت ۷ کیلومتری مسابقه را در ۲۵ دقیقه با پای برهنه دوید و قهرمان شد

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از مسابقه دو میدانی که در شهر "جالق" در استان "سیستان بلوچستان" در جنوب شرقی "ایران" برگزار شد، در صفحات اجتماعی به سرعت منتشر می شود که یک نوجوان ۱۳ ساله با استعداد به نام "احسان رئیسی" از شهر "جالق" شهرستان "سراوان" را به "ایران" معرفی می کند. او با پای برهنه توانست مسیر ۷ کیلومتری مسابقه را در ۲۵ دقیقه بپیماید و ۶۹ دونده دیگر را پشت سر بگذارد و نفر اول مسابقه شود و جایزه یک میلیون تومانی را ببرد.

این دونده نوجوان بسیار تلاش کرد که برنده مسابقه شود. او می گویند: «با سوت مسابقه شروع به دویدن کردم. با دمپایی کمی سخت بود. آنها را به دست گرفتم و پابرهنه می دویدم». او حتی پس از عبور از خط پایان نیز در حال دویدن بود که پس طی چند صد متر با فریاد مسئولان مسابقه متوجه شد از خط پایان عبور کرده است. بسیاری از کاربران نسبت به پای برهنه این نوجوان واکنش نشان دادند و معتقدند تصور این موضوع که تمام افرادی که در آنجا حضور داشتند و شاهد دویدن او بدون کفش بوده اند دشوار است. کاربران او را یک قهرمان خطاب می کنند که با پای برهنه بر روی آسفالت و در مقابل آفتاب اینگونه می دود.

کاربران بسیاری با تشویق و تحسین این نوجوان، امیدوارند با حمایت مسئولین آینده ای درخشان داشته باشد و بر این نظرند که همه استعدادها در پایتخت نیستند و باید برای یافتن این استعدادهای گمنام برنامه ریزی شود. این کاربران معتقدند "سیستان و بلوچستان" با تمام محدودیت هایش معدن استعدادهای کشف نشده می باشد. برخی از این کاربران معتقدند محدویت و محرومیت زمینه ساز موفقیت و تلاشی می شود که در آن فرد نتیجه بهتری می گیرد، در مقابل برخی دیگر معتقدند اینها دلایلی برای توجیه محدویت هستند و زمانی که محدودیت ها برداشته می شوند استعدادها شکوفا می شوند و فرد نتیجه بهتری می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала