واکنش لهستان به پیام توئیتری ظریف

CC0 / Pixabay / واکنش لهستان به پیام توئیتری ظریف
واکنش لهستان به پیام توئیتری ظریف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه لهستان که این روزها با تبعیت از آمریکا، میزبان نشستی بر ضد جمهوری اسلامی شده است، در واکنش به پیام توئیتری «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران نوشت: لهستان تروریسم را درهر شکلی که باشد، محکوم می‌کند.

چرا برای دشمنی فزایی با ایران ورشو انتخاب شد؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
چرا برای دشمنی فزایی با ایران ورشو انتخاب شد؟
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز ، صفحه توئیتری این وزارتخانه در پیام خود صمن بیان این مطلب افزود: واکنش به حمله جاده خاش — زاهدان در ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست و 'نه' به خشونت است.
وزارت امور خارجه لهستان در ادامه مدعی شد که «امروز، هیچ تروریستی در ورشو حضور ندارد» و این در حالی است که هوادارن سازمان مجاهدین خلق ایران، سلطنت طلبان و دیگر گروه های مخالف جمهوری اسلامی در ورشو تظاهرات برپا می کنند.
پیشتر ظریف با اشاره به حمله انتحاری روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان نوشته بود: آیا تصادفی نیست که در همان روزی که ایران هدف ترور قرار می‌گیرد ، سیرک ورشو آغاز بکار می‌کند؟ به خصوص زمانی که دار و دسته‌ی همان تروریست‌ها در خیابان‌های ورشو برایش هورا می‌کشند و با بکارگیری ربات‌های توئیتری، از آن حمایت می‌کنند؟
وزیر خارجه ادامه داد: مقامات دولت ترامپ به دنبال مخفی کردن قانون‌گریزی های دایمی و انزوای جهانی خود پشت برگزاری یک نمایش ساختگی در ورشو هستند.
دیروز به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان حمله تروریستی انتخاری صورت گرفت. بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ ۳۰ نفر از نیروهای سپاه کشته و ۱۰ نفر زخمی شده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала