بازداشت یک مقام دیگر ایرانی در چارچوب مبارزه با اختلاس

© Fotolia / Sebraبازداشت یک مقام دیگر ایرانی در چارچوب مبارزه با اختلاس
بازداشت یک مقام دیگر ایرانی در چارچوب مبارزه با اختلاس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: معاون اداره کل ارشاد استان قزوین به دلیل اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، محمد قاسمی با اشاره به دستگیری معاون اداره کل ارشاد استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از اتهامات متهم دستگیر شده بوده و پرونده در دادسرای قزوین در حال رسیدگی است.
وی تاکید کرد: ابتدا تخلفات مالی عامل تعقیب معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار گرفته و در نهایت دستگیر شد.
خنده متهمان رده بالای اقتصادی در دادگاه از چیست؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
خنده متهمان رده بالای اقتصادی در دادگاه از چیست؟ +عکس
دادستان مرکز استان قزوین افزود: با توجه به بررسی اسناد مالی و اداری این اداره کل مشاهده شده اموال و وجوهی که باید در امور اداری و برنامه‌های فرهنگی هزینه شود توسط متهم این پرونده توسط حساب‌های واسطه‌ای برداشت و تصاحب شده است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته و بدون توجه به مقام و جایگاه با متخلفان و بی‌توجهان به قانون همانند ویگر آحاده جامعه در گذشته برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات سازمانی، به دستگاه قضایی و نظارتی گزارش داده چرا که ما امادگی دریافت این گزارش‌ها را داریم.
پیشتر دادستان تهران خبر داده بود که در پرونده خودروهای وارداتی چند مقام دولتی بازداشت شده اند.
جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در خصوص پرونده خودرو‌های وارداتی بیان داشت: "تاکنون ۲۳ نفر بازداشت هستند که ۵ نفر هم در بندر عباس بازداشت شدند، ۱۰ نفر هم در پرونده مفتاح رهنورد خودرو که به پرونده میثم رضایی معروف است بازداشت هستند، همچنین ۴ مقام دولتی در پرونده اصلی و یک مقام دولتی هم در بندر عباس بازداشت هستند."

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала