روسیه: اظهارات آمریکا مبنی بر نقض پیمان منع موشکی توسط روسیه، "دروغ" است

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: اظهارات امریکا مبنی بر نقض پیمان منع راکت توسط روسیه، “دروغ” است
روسیه: اظهارات امریکا مبنی بر نقض پیمان منع راکت توسط روسیه، “دروغ” است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه گفت که این ادعای آمریکا مبنی بر اینکه مقدار قابل توجهی اطلاعات به روسیه در مورد نقض پیمان منع موشک های هسته ای میان برد داده حقیقت ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجهٔ روسیه گفت: "آمریکا با رد هر گونه تحول مثبت در مسائل مهم روسیه، تلاش دارد تا توجهات را به نقض‌های پیمان منع موشک های هسته‌ای میان‌برد توسط روسیه، جلب می‌کند. این در حالیست که آنها چنین وانمود می‌کنند که گویا به طرف روسی مقدار زیادی اطلاعات ارائه کردند که نشان‌ از گناهکار بودن ما می دهد، که این حقیقت ندارد".

به طور خاص، واشنگتن در این مورد سکوت کرده است که برای پنج سال روسیه به دنبال اطلاعاتی از او در مورد سه موضوع کلیدی بوده، که یک مطالعه جامع از آن می تواند راه را برای بررسی حرفه ای ادعاهای آمریکا باز کند. این یک تعریف روشن از یک موشک مشکوکی است، که راه اندازی آن چه موقع در نظر ایالات متحده، تعهدات فدراسیون روسیه تحت پیمان منع موشک های هسته‌ای میان‌برد نقض شده است و ارائه اطلاعاتی عینی که نشان دهد بر اساس آن، این نتیجه گیری گرفته شده است که در طول آزمایشات برد پرواز بیش از حد مجاز بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала