کیک های لاکچری با قیمت های نجومی برای تولدهای لاکچری +عکس

CC0 / / کیک های لاکچری با قیمت های نجومی برای تولدهای لاکچری +عکس
کیک های لاکچری با قیمت های نجومی برای تولدهای لاکچری +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فروش کیک های لاکچری در ایران که مرز ۲ میلیون تومان را رد کرده اند و هر کیلو بیش از ۳۰۰ هزار تومان می باشد!

به گزارش اسپوتنیک، مدت هاست که در سراسر دنیا سبک زندگی تغییر کرده و با تجمل و لوکس گرایی فراگیر و همراه شده است. با تغییر سبک زندگی و گرایش غالب مردم به زندگی های تجملی، خرید اجناس لوکس و گران قیمت، برگزاری جشن های خاص و تفریحات لاکچری و تمام مواردی که کمک کند تا این افراد حس تمایز و برتری نسبت به سایر اعضای جامعه داشته باشند و زمینه لاکچری شدنشان را فراهم کنند، رو بیاورند.

انتشار تصاویر کیک های تولد در فضای مجازی با قیمت های بالا که مرز ۲ میلیون تومان را رد کرده اند با واکنش کاربران ایرانی همراه شد.

کاربران ایرانی با عنوان این که شرایط اقتصادی "ایران" در وضعیت نابسامانی به سر می برد و همچنان در فضای مجازی و صفحات تبلیغاتی، تبلیغات مختلف لاکچری همچون کیک های لاکچری با قیمت های نجومی به چشم می خورد که باعث نگرانی آنها شده است. این کاربران با هشتگ جاهلیت مدرن و هشتگ های مشابه نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و نمونه های از جشن های ساده افراد معروف را با اختلاف زیاد نسبت به جشن های لاکچری ایرانیان منتشر کردند.

علاوه بر این آنها ضمن زیر سوال بردن اشراف گرایی و رفاه طلبی افراطی در ایران، قیمت کیک هایی که هر کیلو ۴۰۰ هزار تومان می باشد را غیر معمول می دانند و معتقدند در گران ترین شیرینی فروشی ها حتی شیرینی با قیمت یک چهارم این قیمت ها وجود ندارد و چرا باید این شرایط در جامعه حاکم شود که زندگی برای افراد معمولی سخت تر شود.


 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала