گزارش و تحلیل

چهل سال شد

© Photo / Zahra Ahmadiچهل سال شد
چهل سال شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آقای جان بولتون مشاور امنیت ملی ایالات متحده هشتاد هزار دلار از سازمان مجاهدین خلق وبالطبع عربستان سعودی دریافت کرد و قول داد در سخنرانی خود در اجلاس سال 1396 این سازمان در پاریس قول داده بود ایران جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار نکند.

البته در آن زمان آقای بولتون هنوز مشاور امنیت ملی آقای ترامپ نبود ولی پس از رسیدن وی به این سمت بسیاری از دشمنان ایران امیدوار شدند که وی بتواند نقشه خود را پیاده کند.
اما امیدها و آرزوها و ملیاردها دلار پولی که برای این هدف سرمایه گذاری کرده بودند امروز نقش بر آب شد.
امروز ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را برگزار کرد.
از همان روزهای اولی که انقلاب اسلامی در ایران به موفقیت رسید تقریبا می توان گفت روزی نگذشته که دشمنان این انقلاب به امید آن نباشند که این انقلاب سقوط کند اما بر عکس روز به روز نظام جمهوری اسلامی ایران قویتر می شود.
برخی هم به خارج رفتند و از آنجا فریاد می زنند نظام را سرنگون کنید تا ما بیاییم و پست و مقام بگیریم و هنوز مغزشان همان چهل سال پیش قفل کرده.
آنها باور داشتند که چند ماه نشده نظام جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد و آنها باز خواهند گشت اما بسیاری از آنها همان جایی که به آن تعلق داشتند دفن شدند.
آمار و ارقام را که کنار بگذاریم باید توجه داشته باشیم که ایران قبل از انقلاب چه بود و بعد از انقلاب چه شد.
برخی امروزه تلاش می کنند تصویر مدینه فاضله را برای ایران قبل از انقلاب ترسیم کنند تا جوانانی که آن دوران را ندیده اند و خاطره ای از آن دوران ندارند را گول بزنند و با دروغ پردازی های خود ایران را به هم بریزند وشاید بتوانند به نان و نوایی برسند.

خاطرات  جوانان انقلاب - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
خاطرات جوانان انقلاب: از ورود امام تا اشک های شاه

هیچ کس نمی تواند انکار کند که انقلاب اسلامی در ایران توسط مردم ایران انجام شد و اگر مردم ایران از شرایط خود راضی بودند قطعا دست به انقلاب نمی زدند.
اگر امام خمینی (ره) بنیانگذار این انقلاب بود قطعا آیت الله خامنه ای مدیر مدبر آن طی این چند دهه به حساب می آید و با تدبیر وی ایران توانسته به این جایگاه برسد و امروزه چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرد.
به همان نسبت که آیت الله خامنه ای یک شخصیت مذهبی به حساب می آید به گواه همه شخصیت های ارشد بین المللی، وی یک سیاست مدار کارکشته ای به حساب می آید که با شش رئیس جمهوری قبلی ایالات متحده توانسته دست و پنجه نرم کند و همه آنها را خاک کند، همه آنها بدون استثنا همین شاخ و شانه های آقای ترامپ را برای ایران می کشیدند، قطعا هفتمین رئیس جمهوری ایالات متحده هم به پایان دوره خود خواهد رسید اما جمهوری اسلامی سرجای خود پایدار خواهد ماند.
زمان جنگ ایران و عراق، ایرانی ها سرتاسر جهان را می پیمودند تا یک یا دو موشک بتوانند گدایی کنند و در واکنش به موشک باران شهرهای ایران بتوانند موشکی به سمت شهرهای عراق پرتاب کنند، اما امروزه ایرانی ها توانسته اند موشک هایی را تولید کند که از بالاسر عراق پرواز می کنند و هدف های خود را در آنور مرز می زنند، این به معنای آن است که ایرانی ها برای دفاع از خود دیگر به هیچ کس نیاز ندارند و هیچ چیزی که نباشد مردم ایران می توانند با خیال راحت سر بر بالین بگذارند و اطمینان داشته باشند که فردا صبح با داعشی هایی که چاقو بر گردنشان گذاشته اند بیدار نمی شوند.
این یک معنای دیگر هم دارد.
ایرانی ها مثل موشک های خود بر فراز قله های جهان به پرواز در آمده اند.
امروزه متحدین ایران از افغانستان گرفته تا لبنان و فلسطین و یمن با اقتدار در مقابل آمریکا و متحدین اش ایستادگی می کنند، مرز های مجازی ایران ومتحدین ایران به حدی رسیده که اگر دشمن بخواهد با ایران مقابله کند چند هزار کیلومتر آنطرف 
ورشو - اسپوتنیک ایران
انقلاب ضد ایرانی در ورشو
تر مرزهای ایران مجبور است با ایران بجنگد.

ایرانی ها قبل از انقلاب برای تحصیل علوم مجبور بودند که به کشورهای مختلف سفر کنند اما امروزه توانسته اند علوم و فناوری را بومی کنند و دیگر دشمنان ایران نمی توانند این توانمندی را از ایرانی ها سلب کنند.
علیرغم اینکه ایران با شدید ترین تحریم های تاریخ مواجه است اما طبق بانک جهانی طی سال 2018 هجدهمین اقتصاد مقتدر جهان را داشته.
گو اینکه مردم ایران با مشکلات عدیده ای به دلیل تحریم های ظالمانه ایالات متحده مواجه هستند اما می بینیم که هر روز حمایت آنها از نظامشان بیش از پیش می شود و خواسته دشمنان مبنی بر ایجاد تفرقه میان نظام و مردم ناکام می ماند.
نکته مهمی که شاید بسیاری متوجه آن نیستند این است که ملت ایران بصورت تاریخی یک ملت انقلابی است و اولین انقلاب تاریخ بشریت (انقلاب کاوه آهنگر بر علیه ضحاک) به نام ملت ایران ثبت شده و قطعا اگر آنها حامی نظام خود نبودند نظام از این اقتدار برخوردار نبود، و تا وقتی که مردم پشتیبان نظام خود باشند هیچ قدرتی نمی تواند این نظام را سرنگون کند.
چهل سال در بسیاری از موارد معنای بسیار زیادی دارد.
شاید وقت آن رسیده که دشمنان متوجه شوند جمهوری اسلامی ایران پا برجا است و نمی توانند آن را سرنگون کنند و این یک واقعیت است که باید با آن کنار بیایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала