باران دختر ربوده شده توسط پلیس تهران پیدا شد +عکس، ویدئو

© Flickr / Molly Sabourinباران دختر ربوده شده توسط پلیس تهران پیدا شد +عکس، ویدئو
باران دختر ربوده شده توسط پلیس تهران پیدا شد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر بچه ای به نام "باران" که توسط یک زن خیرنما ربوده شده بود از طریق پیگیری های پلیس انتظامی پیدا شد

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار خبر ربوده شدن دختربچه ای ٣ ساله به نام "باران" در تهران در محدوده "میدان خراسان" و مطلع شدن مردم "ایران" از این کودک ربایی واکنش های بسیاری از سوی کاربران در فضای مجازی دیده شد.

"باران خان محمدی" دختر ٣ ساله ای که در حضور مادرش در ٦ بهمن ماه توسط یک زن خیرنما ربوده شده بود، بامداد ١٨ بهمن ماه با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس پیدا شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

"باران" توسط خانمی که از شوهر خود متارکه کرده بود و در منطقه "سعادت آباد" زندگی می کرد ربوده شد که انگیزه کودک ربایی را بزرگ کردن و نگهداری از این کودک عنوان کرد. این زن خیرنما به قصد ربودن "باران" ابتدا به عنوان یک خیر برای کمک مالی به خانه آنها مراجعه کرد و به مادر "باران" نزدیک شد، سپس برای خرید باهم بیرون می روند و در یک لحظه با غافل شدن مادر کودک او کودک با خود می برد. در ویدئو زیر چگونگی اتفاق افتاد این ماجرا را مشاهده خواهید کرد.

كاربران بسیاری از خبر پیدا شدن "باران" خوشحال شدند و از پلیس آگاهی برای تلاش و جستجوی "باران" تشکر کردند. برخی از کاربران معتقدند یکی از دلیل اصلی این اتفاق عدم همکاری بهزیستی ها برای سپردن کودکان بی سرپرست به تقاضا کنندگان می باشد که اگر با این خانم همکاری می شد ممکن بود دست به این کار نمی زند. تعدادی از کاربران نیز بی احتیاطی مادر "باران" را دلیل این اتفاق می دانند.برخی از آنها نیز این قبیل اتفاقات را به دلیل شرایط معیشتی و مشکلات مالی موجود در جامعه ایران می دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала