مقایسه رونالدو با عمو پورنگ ایران +عکس

© Fotobank.ru/Getty Imagesمقایسه رونالدو با عمو پورنگ ایران +عکس
مقایسه رونالدو با عمو پورنگ ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی در فضای مجازی در مقابل جوانی وضعیت جسمی “کریستیانو رونالدو” نمونه ای بارز از جوانی را مثال می زنند

به گزارش اسپوتنیک، "کریستیانو رونالدو" بازیکن فوتبال اهل کشور "پرتغال" و متولد پنجم فوریه ۱۹۸۵ است و اکنون این ستاره پرتغالی ۳۴ سال دارد. سال گذشته پزشکان با تعجب بسیار وضعیت جسمی او را مانند یک مرد جوان ۲۰ ساله عنوان کرده اند. با آزمایشات انجام شده و بررسی تراکم چربی بدن او مشخص شده است که جسم او ۷ درصد چربی دارد در حالی که متوسط این شاخص در بین ورزشکاران ۱۰ تا ۱۲ درصد می باشد، همچنین میزان عضلات او ۵۰ درصد بوده که این مورد نیز در مقایسه با سایر ورزشکاران ۴ درصد بیشتر است. با باز نشر این خبر در شبکه های اجتماعی کاربران ایرانی او را با "داریوش فرضیایی" معروف به "عمو پورنگ" که با ۴۵ سال سن بسیار جوان، شاداب و پر نشاط است و ایرانی های بسیاری او را دوست دارند، مقایسه کرده اند و معتقدند "عمو پورنگ" آنها بدون هیچ گونه بررسی و آزمایشی ۱۸ ساله می باشد.

برخی کاربرانی با انتشار تصویر زیر از "داریوش فرضیایی" به جوان بودن، بی تغییر بودن چهره او در این سال ها و سرزندگی او یقین دارند و معتقدند این موضوع عاری از هرگونه اغراق است.

کاربران با نظرات متفاوت معتقدند خانم ها و آقایانی که ازدواج نکرده اند جوان و سرزنده اند، چرا که با ازدواج و فراز و نشیب هایش از جوانی انسان کاسته می شود. البته کاربرانی نیز با این موضوع مخالف هستند و معتقدند رمز جوانی و جوان ماندن شادی می باشد و علاوه بر آن این موضوع به ژنتیک نیز بستگی دارد. برخی از کاربران نیز با مقایسه برخی افراد مسن معتقدند هیچ یک از این دو به آنها نخواهند رسید. اما در مقابل تعدادی از کاربران با ۴۵ ساله بودن "داریوش فرضیایی" هم نظر هستند و این که چهره او جوان تر از سن او به نظر می رسد را قبول ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала