اظهارات ژنرال آمریکایی مبنی بر حمله به روسیه را باید جدی گرفت

© Sputnik / Maksim Blinovاظهارات ژنرال آمریکایی مبنی بر حمله به روسیه را باید جدی گرفت
اظهارات ژنرال آمریکایی مبنی بر حمله به روسیه را باید جدی گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه معتقد است تهدید به حمله جان ریچاردسون را جدی باید گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین کاساچوف، رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه گفت: اظهارات ژنرال آمریکایی مبنی بر تهدید حمله به روسیه، را بایستی جدی گرفت.

فراخوان به پیشدستی آمریکا در حمله به روسیه - اسپوتنیک ایران
فراخوان به پیشدستی آمریکا در حمله به روسیه

به گزارش Business Insider، جان ریچاردسون، فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده امریکا در سخنرانی خود در شورای آتلانتیک از آمریکا خواست که به روسیه و چین حمله کند، و همچنین روسیه را به مسدود کردن دریای ازوف و افزایش حضور نیروی دریایی در شرق مدیترانه متهم کرد.
کاساچوف در فیس بوک خود نوشت: سخنان جان ریچاردسون، فرمانده نیروی دریایی آمریکا که خواستار حمله و موضع سخت‌تری نسبت به مسکو و پکن و به طور کلی زدن ضربه اول هست را به عنوان یک عبارت احمقانه در نظر نمی گیرم، چرا که اولا، او یک مقام بلند مرتبه از قدرتمندترین ارتش جهان است، و دوما اینکه، تاکنون سخنان وی را کسی رد نکرده است.
به عقیده این سناتور روس، مصونیت و آزادی سیاست خارجی آمریکا باعث می شود که مقامات نظامی این کشور چنین اظهاراتی را بیان کنند.
وی همچنین خاطر نشان کرد که اکنون در جهان به طور جدی بر روی این موضوع بحث می کنند، که آیا بطور مثال ایالات متحده از نیروی نظامی علیه مقامات مشروع ونزوئلا استفاده خواهد کرد یا نه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای یک تجاوز احتمالی دست به دست هم خواهند داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала