جشن خودکار، مد جدید در حال رشد در برخی کلانشهرهای ایران +عکس

اشتراک
جشنی با عنوان جشن خودکار در مدارس ایران برای کلاس سومی ها گرفته می شود که دانش آموزان در این مقطع به جای استفاده از مداد از خودکار استفاده خواهند کرد

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به این که جشن به دست گرفتن خودکار برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس ایران فرگیر شده است، با برپایی جشنی با عنوان جشن خودکار، تهیه کاردستی با موضوع خودکار توسط دانش آموزان، تهیه کیک و توزیع خودکار در بین آنها، در کنار یکدیگر استفاده از خودکار به جای مداد را برای اولین بار تجربه می کنند و جشن می گیرند.

این جشن با هدف تقویت روحیه خود باوری و انگیزه در دانش آموزان برگزار می شود.
برخی از کاربران ضمن عنوان این که برای اولین بار با جشن خودکار آشنا می شوند، این جشن را مانند سایر جشن های غیر معمول که چند سالی می شود در ایران باب شده است را اضافه و غیر منطقی می دانند.

آنها از جشن هایی چون جشن جنسیت نوزاد، جشن دندان، جشن پی پی، جشن خداحافظی با پوشک، جشن خودکار و نمونه های دیگری نام برده اند و معتقدند بایستی با فرهنگ سازی از این مسائل فاصله بگیریم، که با پیگیری حاشیه های این چنینی از اصل موضوع که شیوه صحیح زندگی به دور از تجملات است غافل نشویم.

نظر برخی دیگر از کاربران نسبت به برگزاری جشن خودکار و هدف آن متفاوت می باشد. برخی از آنها استفاده دانش آموزان برای اولین بار از خودکار را بسیار هیجان انگیز می دانند و برپایی جشن را زمینه ای برای علاقمندی بیشتر دانش آموزان و جدیت آنها در فراگیری علم و دانش می دانند.

اما کاربرانی نوشتن با خودکار را به پاک نشدنی بودن اشتباهات و تلاش برای خطای کمتر تشبیه می کند و در مقابل برخی دیگر به شهامت بیشتر نوشتن تعبیر می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала