واکنش ضرغامی به اتهام فروختن آرشیو تلویزیون ملی ایران

© AP Photo / Herve Merliacواکنش ضرغامی به اتهام فروختن آرشیو تلویزیون ملی ایران
واکنش ضرغامی به اتهام فروختن آرشیو تلویزیون ملی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پیشین سازمان صداوسیمای ایران به سخنان مشاور رئیس‌جمهور ایران در خصوص ربوده و فروخته شدن آرشیو تلویزیون ملی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، سید عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیمای ایران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به سخنان حسام الدین آشنا، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک و مشاور رئیس ‌جمهور ایران در خصوص ربوده و فروخته شدن آرشیو تلویزیون ملی ایران واکنش نشان داد.
ضرغامی در حساب توئیتری خود نوشت: قرار بود پرونده‌سازی را جمع کنید! شفاف سازی واجا ی خودتان را قبول دارم. اون از چرخ زندگی، اون از چرخ هسته ای اون از تحمل منتقد، این هم از پرونده‌سازی. ۴چرخ را با هم پایین نیاورید! باید هنوز رانندگی کنید!

گفتنی است این توئیت رئیس پیشین سازمان صداوسیمای ایران در پاسخ به توئیت مشاور رئیس ‌جمهور ایران است که در حساب توئیتری خود نوشته بود: در این روزها یادی ‌کنیم از عزتمندانی که آرشیو تلویزیون ملی ایران را با بودجه‌ای درخور ولی حفاظتی اندک دیجیتال کردند؛ اجنه هم آرشیو آماده را چون ورق زر ربودند و فروختند؛ نه به من و نه به تو بلکه به از ما برترانی که در تونل زمان اسطوره ساختند از عوامل دردهای بی‌درمان ملت ایران.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала