انتشار رده بندی مضرترین گوشی های هوشمند + عکس

© Fotolia / Georgejmclittleانتشار رده بندی مضرترین گوشی های هوشمند + عکس
انتشار رده بندی مضرترین گوشی های هوشمند + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر فدرال آلمان فهرست گوشی‌هایی را که بیشتر و کمترین میزان امواج را منتشر می‌کنند را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گوشی‌های هوشمند میان‌رده محبوب و پرفروش شیائومی و وان‌پلاس در صدر گوشی‌های دارای بیشترین‌ میزان انتشار امواج قرار دارند. بر اساس گزارش منتشر شده شیائومی Mi A1 بیشترین دارای میزان انتشار امواج است. این در حالی است که وان‌پلاس 5T و شیائومی Mi Max 3 به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند. نکته قابل توجه لیست 16 تایی بالا، حضور 8 گوشی از شیائومی و وان‌پلاس است.

بیش از پیش مراقب گوشی های هوشمند خود باشید +عکس - اسپوتنیک ایران
بیش از پیش مراقب گوشی های هوشمند خود باشید +عکس
علاوه بر شیائومی و وان‌پلاس شاهد حضور HTC، Google، Apple، Sony و ZTE نیز در لیست گوشی‌های دارای بیشترین‌ میزان انتشار امواج هستیم. موردی دیگری که جلب توجه می‌کند، حضور iPhone 7 و iPhone 8 اپل با نرخ جذب 1.38 و 1.32 وات بر کیلوگرم است. علاوه بر محصولات اپل، Pixel 3 و Pixel 3 Xl، پرچمدران جدید گوگل نیز به ترتیب با نرخ جذب 1.33 و 1.39 وات بر کیلوگرم نیز، در این لیست حضور دارند.

طبق اعلام دفتر فدرال آلمان تمامی دستگاه‌های دارای نرخ جذب کمتر از 0.60 وات بر کیلوگرم ایمن محسوب می‌شوند.

به طرز عجیبی گوشی‌های سامسونگ و موتورولا بیشترین سهم لیست گوشی‌های دارای کمترین میزان انتشار امواج را به خود اختصاص داده‌اند. گلکسی نوت 8 سامسونگ با نرخ جذب 0.17 وات بر گیلوگرم دارای بهترین عملکرد در لیست بالاست. این در حالی است که شاهد حضور گوشی‌های دیگری نظیر گلکسی A8، گلکسی S8 پلاس، گلکسی S7 Egde، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی جی 6 پلاس، گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی اس 8 نیز هستیم.

نکته قابل توجه این لیست حضور 5 گوشی هوشمند از سامسونگ در میان 10 گوشی دارای کمترین نرخ جذب امواج است. به گفته مارتین آرمسترانگ، محقق و خبرنگار حوضه اطلاعات این موضوع نشان‌گر تضاد قابل توجهی میان عملکرد سامسونگ و اپل است. در واقع در حالی که بسیاری از گوشی‌های سامسونگ عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه از خود نشان می‌دهند و در میان برترین‌های لیست‌ هستند، اپل نه تنها سهمی از لیست برترین‌ها ندارد بلکه دو گوشی نیز در لیست گوشی‌های دارای بیشترین‌ میزان انتشار امواج دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала