نصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎

© AP Photo / Hassan Ammarنصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎
نصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد ایران و "محور مقاومت" قوی تر از هرزمان دیگری هستند و امکان حمله اسرائیل به ایران وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد که ایران و محور مقاومت در حال حاضر قوی‌تر از هر زمان دیگری در منطقه هستند. ‎ نصرالله گفت که امکان جنگ اسرائیل علیه ایران از مدت‌ها قبل تمام شده است.
وی افزود: اگر آمریکا علیه ایران جنگ آغاز کند ایران در این جنگ تنها نخواهد بود. ایران با تدبیر رهبر انقلاب و صبر ملت خود از تحریم‌ها عبور خواهد کرد.
نصرالله تصریح کرد: افق روبه‌روی ما پیروزی محور مقاومت و شکست محور آمریکا و همپیمانان آن است. من به ملت‌های عربی می گویم که ایران از کشورهای شما هیچ چیز نمی‌خواهد بلکه ایران آماده است که نفت و برق و صنعت خود را در اختیار شما قرار دهد.‎
دبیرکل حزب‌الله گفت: برای چه ما در لبنان دارو وارد کنیم در حالی که ایران می‌تواند برای حل ریشه‌ای این مشکل به ما کمک کند؟ چرا در لبنان از همکاری با ایران می‌ترسند؟‎
نصرالله افزود: ایران می‌تواند مشکل برق لبنان را خیلی راحت حل کند.‎
دبیرکل حزب‌الله گفت: من به‌عنوان دوست ایران آماده هستم که از این کشور برای ارتش لبنان سامانه‌های دفاعی قوی برای مقابله با جنگنده‌های اسرائیلی تهیه کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала