هشدار عملیات تروریستی در ورشو

© AFP 2023 / Janek Skarzynskiهشدار عملیات تروریستی در ورشو
هشدار عملیات تروریستی در ورشو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ورشو به دلیل برگزاری کنفرانس خاورمیانه، شرایط امنیت تروریستی اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از توئیتر مدیر مرکز دولتی امنیت لهستان اقای  گجگوج سویش، در روزهای 11 تا 15 فوریه در ورشو به دلیل بر گزاری نشست امنیت خاورمیانه، تدابیر امنیتی تروریستی از نوع درجه یک برگزار می گردد. 

افشای اهداف اصلی برگزاری نشست ورشو - اسپوتنیک ایران
افشای اهداف اصلی برگزاری نشست ورشو

در این توئیتر امده است:" "نخست وزیر، حکم تدابیر درجه اول خطر تروریستی در ورشو را امضا نموده است. چنین رژیمی از نیمه شب 11 فوریه تا نیمه شب 15 فوریه برگزار خواهد شد".

خطر تروریستی درجه اول در لهستان در صورت دریافت اطلاعات در مورد امکان اتفاق یک رویداد تروریستی، اعلام می شود.

کنفرانس خاورمیانه که توسط ایالات متحده و لهستان برگزار می شود، در تاریخ 13-14 فوریه در ورشو برگزار خواهد شد. وزیر امور خارجه ایالات متحده مایک پومپو و یاتک چاپوتویچ وزیر خارجه لهستان در مراسم افتتاح این نشست حضور دارندم.

ایران برای حضور در این نشست دعوت نشده است. پیشتر، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه در کنفرانس ورشو شرکت نخواهد کرد.

پیش از این، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما در حال سفر به ورشو برای برگزاری نشستی با حضور ده ها کشور به منظور گفت وگو درباره ثبات در خاورمیانه و نحوه دستیابی به آن هستیم.

پمپئو افزود: ما از لهستانی ها برای میزبانی این نشست تشکر می کنیم. ما کشورهایی از سراسر جهان داریم تا در مورد اینکه چگونه می توانیم خطر را در خاورمیانه از بین ببریم، گفت و گو کنیم چه این خطر از ناحیه تروریسم رادیکال اسلامی باشد، مشکلاتی که در یمن یا لبنان می بینید یا تهدیدی که از ناحیه جمهوری اسلامی ایران متصاعد می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала