تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس دانش‌آموزان در ایران

© AFP 2023 / Majid Souratiتصادف مرگ‌بار مینی‌بوس دانش‌آموزان در ایران
تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس دانش‌آموزان در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اثر برخورد مینی‌بوس و تریلر در مسیر امیدیه – ماهشهر ۲ نفر فوت کردند و ۹ تن دیگر مصدوم شدند که حال دو نفر از آنها خوب نیست و بقیه نیز پس از انجام بررسی‌ها در بیمارستان، مرخص می‌شوند.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، در حال حاضر راننده مینی‌بوس در صحنه تصادف نیست و مأموران در جستجوی وی هستند. اما این راننده به صورت کامل شناسایی شده است.
همزمان مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس ایران درباره آخرین جزییات حادثه تصادف بین مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان و تریلی به خبرگزاری ایلنا گفت: این حادثه در محور امیدیه به ماهشهر اتفاق افتاد و در مجموع ۱۲ نفر نیز در این حادثه کشته و زخمی‌ شده‌اند.
وی ادامه داد: اسامی ۲ نفر از سرنشینان این حادثه که در صحنه جان خود را از دست داده‌اند عبارتند از لیلا و عباس عثمانی که ۱۲ و ۱۳ سال داشتند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در این حادثه ۱۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: اسامی مصدومان این حادثه عبارتند از محمدرضا ۱۵ساله.یونس ۱۳ساله. اسما ۱۵ساله. معصومه ۱۷ساله. فاطمه ۷ساله. کلثوم ۱۵ساله.رسول ۸ ساله. امید ۱۴ساله. (نام خانوادگی همگی عثمانی) — فاطمه غبیشاوی ۱۳ساله و همچنین خانم عثمانی ۳۲ ساله که فقط دچار ضعف و بی‌حالی شده بود.

 

 


 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала