سناتور روس به پیشنهاد آلمان برای انتقال موشک‌هایش به اورال پاسخ داد

© Sputnik / Alexander Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر سناتور روس به پیشنهاد آلمان برای انتقال موشک‌هایش به اورال پاسخ داد
سناتور روس به پیشنهاد آلمان برای انتقال موشک‌هایش به اورال پاسخ داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آلکسی پوشکوف به پیشنهاد دو عضو پارلمان مرکزی آلمان فدرال برای انتقال موشک‌هایش به اورال پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، آلکسی پوشکوف، رئیس کمتیه بین الملل دومای روسیه در خصوص پیشنهاد دو عضو پارلمان مرکزی آلمان فدرال برای انتقال موشک های جدید 9М729 روسیه به اورال به اظهار نظر پرداخت.
وی در حساب توئیتری خود نوشت: در حالی که در آلمان از روسیه خواسته می‌شود که موشک های خود را به اورال جابجا کند، وزیر امور خارجه لهستان از ایالات متحده دعوت می کند تا موشک های هسته ای خود را در لهستان و در نزدیکی مرزهای روسیه قرار دهد. چنین معادله نابرابری در کشورهای عضو ناتو به ما ارائه می‌شود.

اشپیگل آلمان پیش از این درباره این واقعیت که یاتسِک چاپوتوویچ، وزیر خارجه لهستان، خواستار استقرار سلاح های هسته ای آمریکا در اروپا شده است، خبر داده بود. وزارت خارجه لهستان پس از آن این اطلاعات را رد کرد و اعلام کرد که ورشو تمایلی به تسلیحات هسته ای آمریکا در خاک خود ندارد.

پیشتر رودریک کیزوتر از حزب دموکرات مسیحی آلمان و رولف موتسنیخ از حزب سوسیال دموکرات آلمان خواستار ارائه پیشنهاد به روسیه برای استقرار موشک 9М729 در اورال شده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала